Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації за напрямом 1501 «Державне управління»

20 лютого 2012 року
Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації за напрямом 1501 «Державне управління»

розпочалося сьогодні одразу для двох груп слухачів у центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, яке триватиме з 20 по 24 лютого включно.

Першою групою стали бухгалтери сільських, селищних та міських рад, які проходять навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії проявам корупції на державній службі та в органах місцевого самоврядування.

Протягом навчання, яке відкрив директор Центру, кандидат історичних наук, Володимир Бойко, слухачі зможуть прийняти участь в обговоренні проблем матеріальної і фінансової основи місцевого самоврядування, особливостей оподаткування неприбуткових установ та організацій, планування та використання коштів місцевих бюджетів, а також проходження служби в органах місцевого самоврядування. Також посадовці обговорюватимуть правові засади діяльності органів місцевого самоврядування, методи формування гендерної чутливості у державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, особливості виконання місцевих бюджетів в умовах їх казначейського обслуговування, актуальні питання справляння податку на доходи фізичних осіб та ін. питання.

Перша сесія навчання розпочалась сьогодні також для новопризначених спеціалістів відділів, управлінь облдержадміністрації і райдержадміністрацій.

Під час тижневого навчання слухачі матимуть змогу взяти участь у конверсаторіумах, на яких будуть висвітлені питання світового досвіду територіального управління, структури та компетенції органів державного управління на території, взаємодії органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, інформаційного забезпечення державного управління і державної служби.

Про основні аспекти Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», сучасний стан та основні тенденції розвитку політичної системи України, а також основні завдання та організацію роботи з документами в органах виконавчої влади новопризначені спеціалісти відділів, управлінь облдержадміністрації та райдержадміністрацій дізнаються під час тематичних зустрічей та лекцій.

Час оприлюднення: 20 лютого 2012 р.

Виконавець:Ребенок А.М.

конт. тел.: (0462) 676-052