«Основні аспекти організаційно-кадрової роботи в органах виконавчої влади та з питань запобігання проявам корупції»

24 квітня 2012 року
«Основні аспекти організаційно-кадрової роботи в органах виконавчої влади та з питань запобігання проявам корупції»:

Під такою назвою сьогодні в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів проводиться дводенний тематичний короткотерміновий семінар, призначений для начальників відділів організаційно-кадрової роботи апаратів райдержадміністрацій та осіб, відповідальних за ведення кадрової роботи в управліннях та відділах облдержадміністрації.

У відкритті заходу взяв участь начальник організаційного відділу апарату облдержадміністрації Сергій Зозуля.

Програмою семінару заплановано ряд тематичних зустрічей, під час яких держслужбовці ознайомляться з системою удосконалення стилів, форм і методів організаційно-масової роботи в органах виконавчої влади, особливостями дотримання чинного трудового законодавства під час припинення юридичних осіб; розглянуть поняття та види юридичної відповідальності за корупційні правопорушення, напрямки кадрової роботи та методику проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування.

Під час практичних занять слухачі опрацюють методику заповнення податкової декларації, принципи упровадження профілів професійної компетенції посад для управління персоналом на державній службі та інші питання.

* * *
«Організація роботи з документами. Ділова українська мова в державному управлінні» –

Другий тематичний короткотерміновий семінар, який також розпочався сьогодні в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, призначений для начальників загальних відділів апаратів райдержадміністрацій, і триватиме з 24 по 26 квітня включно. Відкрила навчання заступник начальника загального відділу апарату облдержадміністрації, магістр державної служби Олена Рижко.

Розкладом семінару заплановано ряд тематичних зустрічей, під час яких начальники відділів вивчатимуть, як відбувається організація роботи зі зверненнями громадян, а також процес модернізації державної служби та державного управління; дізнаються про основні завдання та організацію роботи з документами в органах виконавчої влади; прослухають лекції з діловодства та контролю виконавчої дисципліни в органах виконавчої влади, а також номенклатури справ та ін.

Також слухачі детально проаналізують процес підготовки розпорядчих документів, типові помилки в документах і методи їх усунення; вивчатимуть інформаційні технології в державному управлінні, процес комп’ютеризації документообігу в органах влади тощо.

Час оприлюднення: 24 квітня 2012 р.

Виконавець: Ребенок А.М.

конт. тел.: (0462) 676-052

Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації

23 квітня 2012 року
Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації

розпочалося сьогодні одразу для двох груп слухачів у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, яке триватиме з 23 по 27 квітня включно.

Першою групою стали бухгалтери сільських, селищних та міських рад, які проходять навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії проявам корупції на державній службі та в органах місцевого самоврядування.

Протягом навчання, яке відкрив директор Центру, кандидат історичних наук, Володимир Бойко, слухачі зможуть прийняти участь в обговоренні проблем матеріальної і фінансової основи місцевого самоврядування, особливостей оподаткування неприбуткових установ та організацій, планування та використання коштів місцевих бюджетів, а також проходження служби в органах місцевого самоврядування. Також посадовці обговорюватимуть правові засади діяльності органів місцевого самоврядування, методи формування гендерної чутливості у державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, особливості виконання місцевих бюджетів в умовах їх казначейського обслуговування, актуальні питання справляння податку на доходи фізичних осіб та ін. питання.

Перша сесія навчання розпочалась сьогодні також для землевпорядників сільських, селищних рад.

Під час тижневого навчання слухачі матимуть змогу взяти участь у конверсаторіумах, на яких будуть висвітлені питання здійснення державної реєстрації речових прав на землю всіх форм власності як механізму забезпечення державою гарантій права власності чи користування, завершення земельної реформи як стратегічного напрямку реалізації дорожньої карти реформ уряду; питання правового регулювання служби в органах місцевого самоврядування; розглянуть окремі питання ведення державного земельного кадастру та реєстрації прав на землю, методичні засади складання проектів землеустрою щодо формування землеволодінь та землекористувань, а також механізми приватизації земель державних і комунальних підприємств та методи забезпечення додержання органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами земельного законодавства України.

* * *

Тематичний короткотерміновий семінар на тему: «Реалізація в області державної політики з питань соціально-правового захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб із їх числа, дітей та молоді з функціональними обмеженнями», що також розпочався сьогодні в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, проводиться для спеціалістів районних, міських Чернігова, Ніжина, Прилук центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Навчання триватиме три дні і буде присвячено вивченню питань формування навичок усвідомленого вибору професії; визначення власного відношення до життєвих цінностей, проведення соціальної роботи з дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями; співпраці органів виконавчої влади і державних установ щодо захисту прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Програмою семінару заплановані практичні заняття, під час яких слухачі детально опрацюють пріоритетні напрямки діяльності центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, психологічні аспекти формування сімейних цінностей, створення сприятливої психологічної атмосфери, довіри та захищеності у дітей з функціональними обмеженнями та багато ін.

Час оприлюднення: 23 квітня 2012 р.

Виконавець: Ребенок А.М.

конт. тел.: (0462) 676-052

«Основні напрями державної політики в гуманітарній сфері»

18 квітня 2012 року
«Основні напрями державної політики в гуманітарній сфері»:

таку назву має дводенний тематичний короткотерміновий семінар, за програмою якого сьогодні розпочали навчання заступники голів районних державних адміністрацій, заступників міських голів Чернігова, Ніжина, Прилук з гуманітарних питань в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.

У відкритті семінару взяв участь заступник голови обласної державної адміністрації, кандидат економічних наук Віктор Тканко.

Зокрема, заступники голів ознайомляться з реалізацією в Чернігівській області Указу Президента України від 24 березня 2012 року

№ 212 «Про Стратегію державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні та першочергові заходи щодо її реалізації»; основами гуманітарного розвитку та гуманітарної політики в Україні; особливостями прийняття розпоряджень голови облдержадміністрації; діяльністю органів виконавчої влади та місцевого самоврядування у сфері культури, туризму та охорони культурної спадщини.

Також слухачі детально проаналізують процес модернізації державної служби та державного управління в Україні; антикорупційне законодавство, причини та умови, які призводять до його порушення, заходи щодо їх усунення; вивчатимуть сучасний стан здійснення соціального захисту дітей в області, повноваження органів опіки та піклування у сфері соціального захисту дітей та багато ін.

* * *
«Підвищення ефективності професійної комунікації» –

Другий тематичний короткотерміновий семінар, який також розпочався сьогодні в центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, призначений для спеціалістів райдержадміністрацій, міськвиконкомів Чернігівської, Ніжинської, Прилуцької міських рад, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації, відповідальних за роботу зі зверненнями громадян, і триватиме з 18 по 20 квітня включно. Відкрила навчання заступник начальника відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Ніна Пригара.

Розкладом семінару заплановано ряд тематичних зустрічей, під час яких держслужбовці вивчатимуть, як відбувається організація роботи зі зверненнями громадян, а також процес модернізації державної служби та державного управління; дізнаються про основні завдання та організацію роботи з документами в органах виконавчої влади; прослухають тренінг з психології ділової комунікації та ін.

Час оприлюднення: 18 квітня 2012 р.

Виконавець: Ребенок А.М.

конт. тел.: (0462) 676-052

Курс для військовослужбовців «Комп’ютерна графіка і дизайн»

12 квітня 2012 року
Курс для військовослужбовців «Комп’ютерна графіка і дизайн»

12 квітня відкрилося навчання за курсом «Комп’ютерна графіка і дизайн» для військовослужбовців, що звільняються або плануються на звільнення зі Збройних сил України у зв’язку з їх реформуванням. Навчання проводитиметься в Центрі підвищення кваліфікації кадрів протягом 2 місяців в рамках Програми «НАТО-Україна з перепідготовки військовослужбовців».

У відкритті курсів взяв участь заступник керівника Програми Юрій Матяш. Він розповів слухачам про мету та джерела фінансування програми для військових, побажав успіхів в опануванні нових предметів. «Всі знання, отримані вами під час навчання за цим курсом, обов’язково стануть при нагоді у подальшій кар’єрі, оскільки головна мета навчання – підвищення шансів працевлаштування військовослужбовців у громадянському суспільстві», – зауважив Юрій Матяш.

Директор Центру підвищення кваліфікації кадрів Володимир Бойко розказав слухачам про досвід роботи Центру за різними програмами з підвищення кваліфікації військовослужбовців та про те, яку навчальну програму опанують слухачі протягом найближчих двох місяців.

У відкритті навчання також взяв участь начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату Чернігівської обласної державної адміністрації Сергій Болдирев. Він висловив упевненість, що отримані військовими знання допоможуть їм впевнено почувати себе на новому, цивільному етапі життя, та побажав успішної адаптації.

Програма навчання розрахована на 224 академічні години і є частиною співробітництва між Україною та НАТО у сфері перепідготовки та адаптації до цивільного життя військовослужбовців.

Час оприлюднення: 12 квітня 2012 р.

Виконавець:Ребенок А.М.

конт. тел.: (0462) 676-052

 

«Правове забезпечення органів місцевого самоврядування»

11 квітня 2012 року
«Правове забезпечення органів місцевого самоврядування»

Семінар під такою назвою провів Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів на базі Чернігівської райдержадміністрації та районної ради 11 квітня. Призначався він для депутатів районної ради та посадових осіб місцевого самоврядування.

У роботі семінару взяв участь голова Чернігівської районної державної адміністрації Микола Кудрик. Він наголосив на необхідності навчання з питань, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема про особливості бюджетного фінансування та наповнюваність районного бюджету.

Перед слухачами виступили заступник начальника юридичного відділу апарату облдержадміністрації Наталія Мужикова та начальник головного фінансового управління облдержадміністрації Валерій Дудко.

Слухачі мали змогу обговорити правовий статус депутата місцевої ради, розглянути особливості депутатського запиту та депутатського звернення.

Також були розглянуті базові засади бюджетування та останні зміни до Бюджетного кодексу – на прикладі практики їх застосування – як у лекційній формі, так і у формі відповідей на запитання слухачів. Наголошувалося на важливості використання органами місцевого самоврядування нових можливостей наповнення бюджетів.

Час оприлюднення: 11 квітня 2012 р.

Виконавець: Коваленко Н.В.

конт. тел.: (0462) 676-052 

Семінар про бюджетування для депутатів

10 квітня 2012 року
Семінар про бюджетування для депутатів

«Питання ефективного бюджетування стало особливо актуальним у 2012 році. Воно безпосередньо стосується діяльності як виконавчої влади, так і депутатів», – зазначив на відкритті семінару «Складання, затвердження та контроль за виконанням місцевих бюджетів» – заступник міського голови Прилук Олександр Сивенко. Ініційоване профільною комісією зазначеного органу місцевого самоврядування, навчання спрямовувалося на підвищення обізнаності депутатів міської ради та представників розпорядників бюджетних коштів з базовими засадами бюджетування та контролю за виконанням місцевих бюджетів.

Перед слухачами виступили начальник управління фінансів невиробничої сфери Головного фінансового управління облдержадміністрації Любов Жукова та викладач Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів Микола Кость.

Учасники тренінгу цікавилися, насамперед, особливостями застосуванням формули розподілу бюджетних коштів, існуючими нормативами та коефіцієнтами, практикою їх застосування, підходами до визначення розподілу бюджетних коштів, співвідношення надходжень податків до місцевих і державного бюджетів. Зокрема, наголошувалося на необхідності ініціювання коректив, які б враховували наявний стан справ та тенденції розвиту, насамперед, щодо вилучень та субвенцій, що стосуються мінімальних потреб територіальної громади. Також ішлося про роль та можливості депутатів щодо перевірки витрачання бюджетних коштів та застосування відповідної процедури, ефективного використання наявних ресурсів.

Присутні погодилися – необхідно готувати пропозиції, експертні оцінки та розрахунки для центральних органів влади, об’єднуватися на рівні органів місцевого самоврядування, працювати з народними депутатами, аби ухвалювалися відповідні рішення – тоді будуть і необхідні зміни.

Час оприлюднення: 10 квітня 2012 р.

Виконавець:Бойко В.М..

конт. тел.: (0462) 676-052

Завершення навчання студентів випускних курсів вищих навчальних закладів за програмою тематичного короткотермінового семінару: «Державна служба та служба в органах місцевого самоврядування в Україні: правовий статус, стиль і методи роботи»

6 квітня 2012 року
Завершення навчання студентів випускних курсів вищих навчальних закладів за програмою тематичного короткотермінового семінару: «Державна служба та служба в органах місцевого самоврядування в Україні: правовий статус, стиль і методи роботи»

Випускники вищих навчальних закладів, що виявили бажання у майбутньому працювати в органах державної влади та місцевого самоврядування, протягом двох тижнів проходили навчання за програмою тематичного короткотермінового семінару «Державна служба та служба в органах місцевого самоврядування в Україні: правовий статус, стиль і методи роботи» у Чернігівському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.

Навчання складалося з теоретичної та практичної частини. Теоретична частина передбачала вивчення завдань державної служби, основних пріоритетів діяльності органів місцевого самоврядування в області, державної інформаційної політики. Ці та інші питання були висвітлені перед студентами протягом першого тижня навчання. Практична частина навчання полягала в стажуванні в органах виконавчої влади і органах місцевого самоврядування, яке тривала тиждень.

Вже традиційно студенти відвідали Верховну Раду України та Комітети з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму; з питань науки і освіти, ознайомилися з діяльністю Національного агентства України з питань державної служби.

Завершилося навчання студентів комп’ютерним тестуванням, яке допомогло з’ясувати результативність навчання та готовність молоді до роботи в органах державної влади та місцевого самоврядування.

За результатами навчання, стажування та підсумкового тестування студенти отримали сертифікати про підвищення кваліфікації та були зараховані до кадрового резерву на посади державних службовців.

Час оприлюднення: 6 квітня 2012 р.

Виконавець: Ребенок А.М.

конт. тел.: (0462) 676-052

«Основні аспекти реалізації нового Закону України «Про державну службу» –

5 квітня 2012 року
«Основні аспекти реалізації нового Закону України «Про державну службу»

на таку тему відбулося засідання за «круглим столом» у форматі web-конференції у Чернігівському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів в режимі оn-line з Київським міським ЦППК та Миколаївським ЦППК за участю працівників органів місцевої влади, науковців, слухачів підвищення кваліфікації та працівників центрів.

З вітальним словом до учасників заходу звернулися директор Київського міського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації Борис Мечинський, директор Миколаївського ЦППК Дмитро Дибченко та заступник директора Центру, магістр державної служби, Петро Підгайний.

Питанням реформування державної служби України з висвітленням нових положень, присвятила свій виступ Шапран Олена Юріївна – начальник відділу кадрової роботи та державної служби Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформації.

У ході обговорення нового законодавства начальник управління державної служби Головдержслужби України в Чернігівській області, магістр державної служби Ірина Протченко зауважила, що реформа модернізації державного управління переходить на наступний етап – реформування як місцевих державних адміністрацій, так і органів місцевого самоврядування. «На сьогоднішній день важливо створити методологічну базу для комплексного реформування державного управління, враховуючи законодавче врегулювання адміністративних послуг», – зазначила Ірина Протченко.

Ігор Олійченко, професор кафедри менеджменту та державного управління Чернігівського державного технологічного університету, доктор наук з державного управління розповів про Закон України «Про державну службу» в контексті електронного врядування та визначив переваги і недоліки концепції електронного врядування із врахуванням оптимізації документообігу.

Про оплату праці, заохочення і соціальні гарантії державних службовців повідомив начальник відділу кадрової роботи апарату Чернігівської обласної державної адміністрації Віктор Сухоруков.

Підбиваючи підсумки роботи, було відзначено надзвичайну актуальність тематики засідання за «круглим столом» та необхідність проведення таких зустрічей у майбутньому.

Час оприлюднення: 5 квітня 2012 р.

Виконавець:Ребенок А.М.

конт. тел.: (0462) 676-052

     

Візит студентів Чернігівського центру до Нацдержслужби, Верховної Ради України та її Комітетів

4 квітня 2012 року
Візит студентів Чернігівського центру до Нацдержслужби, Верховної Ради України та її Комітетів

Для студентів випускних курсів державних вищих навчальних закладів Чернігова, які навчаються в Чернігівському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації за програмою семінару «Державна служба та служба в органах місцевого самоврядування в Україні: правовий статус, стиль і методи роботи» 4 квітня було проведено вже традиційне виїзне заняття в м.Київ.

Цього року в рамках виїзного навчання студенти відвідали Національне агентство України з питань державної служби. Під час зустрічі з представниками Нацдержслужби, що відбулася в конференц-залі Школи вищого корпусу державної служби, слухачі ознайомилися з основними аспектами функціонування державної служби, проблемами її реформування. Зокрема, начальник Управління організації навчання Ліна Сергієва звернула увагу на проблеми іміджу державної служби у суспільстві та завдання поточної реформи.

Про управління персоналом в органах державної влади та в органах місцевого самоврядування розповіла заступник начальника Управління методичного забезпечення діяльності кадрових служб, начальник відділу методичного забезпечення діяльності кадрових служб органів державної влади Оксана Омельченко та провела паралелі між чинним та новим законодавством у сфері державної служби.

Окреме зацікавлення слухачів викликав виступ постійного радника проекту Twnning Джейн Маклахан, яка розкрила особливості державної служби у Великобританії та залучення до неї молоді. Вона наголосила, що головна роль британської державної служби – підтримка діяльності чинного уряду, тому вона є політично нейтральною.

ІT-технології Нацдержслужби презентував завідувач сектору проектів інформатизації Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу Юрій Щепотко.

В другій половині дня студенти відвідали Верховну Раду України, а також зустрілися з представниками Комітету з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму та Комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України. 

Студенти оглянули головний будинок Верховної Ради України (кулуари, конференц-зал, балкон), поспілкувалися з керівником секретаріату Комітету з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму Вірою Скалозуб та заступником завідувача секретаріату Костянтином Слободянюком та іншими працівниками цього комітету, які розповіли про його діяльність, механізми проходження законопроектів. Додаткову увагу слухачів привернув виступ голови підкомітету з питань молодіжної політики, сім’ї та дитинства Комітету з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму Катерини Лук’янової, яка зазначила, що в її Комітеті немає політики, тому до нього йдуть люди за переконанням. Народний депутатУкраїни розповіла студентам про одну з своїх ініціатив – законопроект № 10112 від 23 лютого 2012 р., що пропонує ввести 17% податок на доходи фізичних осіб незалежно від рівня доходів для громадян, які до 30 років не мають дітей.

Також студенти зустрілися з керівником секретаріату Комітету з питань науки і освіти Борисом Чижевським та головним консультантом цього ж Комітету Євгеном Красняковим, проаналізували роботу над проектом Закону «Про освіту».

Час оприлюднення: 4 квітня 2012 р.

Виконавець: Чабак Л.А.

конт. тел.: (0462) 676-052

«Правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій»

2 квітня 2012 року
«Правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій»

Які основні завдання та організація роботи з документами в органах виконавчої влади, як відбувається процес модернізації державної служби та державного управління – ці та інші питання розглядатимуться в рамках тематичного короткотермінового семінару «Правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій». Навчання розпочалося сьогодні в Центрі підвищення кваліфікації кадрів. Відкрив семінар начальник юридичного відділу апарату облдержадміністрації Віктор Мойсієнко.

Аудиторією даного семінару є начальники юридичних відділів апаратів райдержадміністрацій.

Протягом трьох днів навчання для слухачів заплановано ряд тематичних зустрічей, що будуть присвячені питанням діловодства та контролю виконавчої дисципліни в органах виконавчої влади, основним аспектам правової роботи районної державної адміністрації, особливостям здійснення перевірок правової роботи та іншому.

Проблеми взаємодії юридичних служб райдержадміністрацій з фізичними та юридичними особами, організації діяльності юридичної служби місцевої державної адміністрації у практичному аспекті та особливостей здійснення транскордонного співробітництва в рамках Єврорегіону «Дніпро» вивчатимуться під час конверсаторіумів, запланованих програмою семінару.

Час оприлюднення: 2 квітня 2012 р.

Виконавець:Ребенок А.М.

конт. тел.: (0462) 676-052