Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації за напрямом 1501 «Державне управління»

11 березня 2013 року
Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації за напрямом 1501 «Державне управління»

проходить в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів розпочалося навчання для секретарів сільських селищних міських рад, з 11 по 15 березня 2013 року(1 сесія).

Впродовж тижня слухачі візьмуть участь у тематичних зустрічах та конверсаторіумах, на яких обговорюватимуться правові засади діяльності органів місцевого самоврядування; положення сучасного антикорупційного законодавства України, закону України «Про засади запобігання та протидії корупції; правові засади державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до положень сімейного законодавства; порядок вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування; нові вимоги діловодства та оформлення документів відповідно до інструкції з діловодства Чернігівської обласної ради; організація сільських та селищних рад в системі органів місцевого самоврядування та їх постійних комісій.

Окрім цього, для секретарів висвітлюватиметься низка питань, присвячених змінам до законодавства щодо регулювання земельних відносин, реалізації права власності громадян на землю; ведення державного земельного кадастру; державній реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Одночасно в Центрі за професійною програмою розпочалося навчання новопризначених спеціалістів відділів, управлінь облдержадміністрації, райдержадміністрацій.

Під час першої сесії слухачі розглянуть особливості проходження державної служби; законодавчого та нормативно-правового регулювання вирішення колективних трудових спорів (конфліктів); питання модернізації державної служби та державного управління; виконавчої дисципліни та контролю у чинному законодавстві, організації контролю в органах влади; державного регулювання економіки; основні аспекти Закону України «Про правила етичної поведінки»

Також програмою навчання заплановано висвітлення таких тем, як структура та компетенція органів державного управління на території, взаємодія органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, делеговані повноваження; основні завдання та організація роботи з документами в органах виконавчої влади; інформаційне забезпечення державного управління і державної служби; організація роботи зі зверненнями громадян; гендерна політика в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування та мотиваційні аспекти діяльності державного службовця.

Час оприлюднення: 11 березня 2013 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052