«Нове законодавство про державну службу: методика проведення функціонального обстеження діяльності державних органів, практика запровадження та питання організації проведення спеціальної перевірки».

27 травня 2013 року
«Нове законодавство про державну службу: методика проведення функціонального обстеження діяльності державних органів, практика запровадження та питання організації проведення спеціальної перевірки».

Чергове навчання за програмою постійно діючого семінару пройшло сьогодні в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для спеціалістів відділів кадрової роботи фінансових управлінь та управлінь соціального захисту населення райдержадміністрацій.

У рамках теми про модернізацію державної служби слухачі мали змогу здійснити порівняльний огляд нового та діючого законів України «Про державну службу», ознайомитися з класифікацією посад державної служби та співвіднесенням рангів державних службовців. Також розглядалися поняття та сутність компетенцій, переваги їх застосування до управління персоналом на державній службі; організація діяльності служб персоналу органів державної влади, типові правила внутрішнього службового розпорядку, порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, присвоєння рангів державних службовців; порядок їх стажування, надання службового житла або компенсації витрат на проживання та інших витрат у зв’язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту.

Під час семінару відбулася зустріч за «круглим столом», учасники якого обговорювали питання стосовно проведення спеціальної перевірки щодо наявності у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення, відомостей про кандидата та наявності у кандидата корпоративних прав.

Час оприлюднення: 27 травня 2013 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052