Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні

17 березня 2014 року
Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні

Перший з серії таких семінарів розпочався сьогодні у Чернігівському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів. Проводиться він для спеціалістів із питань організації здійснення закупівель за бюджетні кошти – відповідно до листа Мінекономрозвитку України від 18 лютого 2014 р. № 3305-13/5638-08, навчальна програма погоджена облдержадміністрацією та обласною радою. Відкрили семінар заступник начальника управління – начальник відділу ресурсного забезпечення розвитку територій Департаменту економічного розвитку облдержадміністрації Зінаїда Рубан та директор Центру Володимир Бойко.

Під час підвищення кваліфікації розглядатимуться такі аспекти: сучасний стан нормативно-правової бази щодо державних закупівель в Україні (Закон України  «Про здійснення державних закупівель» та ін.); основні положення та функції комітету з конкурсних торгів, порядок оприлюднення інформації щодо закупівель; питання організації та проведення двоступеневих торгів, попередньої кваліфікації учасників; особливості закупівель за рамковими угодами; організації та проведення відкритих торгів; порядок підготовки документації конкурсних торгів. Увага слухачів звертатиметься на специфіку укладання договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти; йтиметься про порядок звітності щодо здійснення державних закупівель; розглядатимуться питання відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, державного регулювання, контролю у сфері закупівель та типові порушення під час проведення процедур державних закупівель.

Спеціалісти також опрацьовуватимуть засади складання річного плану закупівель; порядок розкриття пропозицій конкурсних торгів; методику оцінки та порівняння пропозицій конкурсних торгів; порядок проведення процедури закупівлі товарів, робіт чи послуг та оформлення необхідної документації. Після завершення навчання слухачі пройдуть контрольний текст на предмет засвоєння отриманих знань.

Час оприлюднення: 17 березня 2014 року

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

***

Професійна програма підвищення кваліфікації бухгалтерів сільських, селищних, міських рад

17 березня розпочалось навчання в Чернігівському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для бухгалтерів сільських, селищних, міських рад (І сесія). У відкритті заходу взяв участь директор Центру Володимир Бойко.

Для слухачів передбачені лекції, тематичні зустрічі, практичні заняття, конверсаторіуми. Під час першої сесії розглядатимуться правові засади діяльності органів місцевого самоврядування; матеріальна і фінансова основа місцевого самоврядування; планування та використання коштів місцевих бюджетів; питання бухгалтерського обліку (нарахування зносу, складання меморіальних ордерів, ведення головної книги); індексація та корегування заробітної плати; процедури подання звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів, а також питання оренди земель як важлива складова розвитку товарних земельних відносин і соціального захисту селян.

На практичних заняттях бухгалтери удосконалюватимуть свої знання щодо ведення бухгалтерського обліку за допомогою електронних таблиць Місrosoft Ехсеl та пошукових систем мережі Internet.

Окремі теми присвячені практиці взаємодії органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з політичними партіями та громадськими організаціями; аспектам Угоди про асоціацію та посилену зону вільної торгівлі між Україною та ЄС (обґрунтування, витоки, зміст); практиці підготовки та запровадження програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм.

Час оприлюднення: 17 березня 2014 року

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052