Носівка та реформа теротиріальної організації влади

Двадцятий семінар «Засади та основні напрями реформування територіальної організації влади та децентралізації фінансів» пройшов 6 травня в Носівці. Його слухачами стали голови територіальних громад району, секретарі сільських рад, працівники райдержадміністрації та виконавчого апарату районної ради. Відкрив заняття та взяв у них участь голова районної ради Анатолій Красносільський. Посадовці обговорили причини та перебіг реалізації реформи територіальної організації влади в Україні, її фінансову складову. Окремо були розглянуті питання застосування положень Методики формування спроможних територіальних громад та розробки проектів перспективних планів формування територій громад. Під час дискусій пролунали такі запитання: «Чи не перетворяться майбутні представництва центральної влади на місцях на колишні райкоми?», «Чи передбачена процедура переходу нинішніх працівників місцевих державних адміністрацій до виконкомів органів місцевого самоврядування?», «Що нам тепер робити?», «Чи можна на курятник бабки накладати податок на нерухомість?», «Чи не краще перетворити нинішні райони на об`єднані територіальні громади?», «Чи пробували автори реформи попрацювати хоча б місяць в об`єднаній територіальній громаді?», «Чи враховували автори реформи наш менталітет?», «Чи можна громадам об`єнуватися поступово?».

Заняття проводили директор Чернігівського центру підвищення кваліфікації кадрів Володимир Бойко та консультант із питань реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади Мінрегіонрозвитку Юрій Вдовенко.

 

Час оприлюднення: 6 травня 2015 р.

Виконавець: Коваленко Н.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

Дисципліна та контроль у діяльності органів виконавчої влади

Таку назву має тематичний короткотерміновий семінар, який проводиться Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів з 6 по 7 травня 2015 р. Участь у навчанні беруть працівники департаментів, управлінь та відділів облдержадміністрації, апаратів райдержадміністрацій, на яких покладено обов’язки щодо здійснення контролю. Відкрили семінар начальник відділу контролю апарату обласної державної адміністрації, магістр державної служби Олена Легейда та заступник директора Центру, магістр державної служби Петро Підгайний.

Державні службовці ознайомляться із заходами щодо удосконалення системи контролю за виконанням завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації; організацією контролю та станом реагування на запити та звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад усіх рівнів.

Учасники семінару дізнаються про основні завдання та організацію роботи з документами в органах виконавчої влади (підготовка розпорядчих документів); положення ЗУ «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію» та особливості здійснення контролю за допомогою системи електронного документообігу. Окрім цього, йтиметься про додержання вимог законодавства про мови посадовими і службовими особами органів виконавчої влади під час виконання ними службових обов’язків.

 

Час оприлюднення: 6 травня 2015 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052