Забезпечення ефективності та протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування

Тематичний короткотерміновий семінар-тренінг з питань запобігання корупції проведено Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів спільно з Чернігівською райдержадміністрацією та Чернігівською районною радою 31 січня 2017 р. До участі в семінарі були запрошені посадові особи місцевого самоврядування, державні службовці місцевих органів виконавчої влади та інших категорії слухачів за визначенням району. Зі вступним словом до учасників зібрання звернулися  перший заступник голови райдержадміністрації Анатолій Кругол та голова районної ради Олександр Ларченко.

Під час семінару висвітлювалися засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія на 2014 – 2017 роки); положення сучасного антикорупційного законодавства (Закон України «Про запобігання корупції»); види  корупційних правопорушень та особливості відповідальності за вчинення корупційних правопорушень. Також присутні мали нагоду ознайомитися з порядком оформлення та подання електронних декларацій у 2017 р. Зі слухачами спілкувалися начальник юридичного відділу апарату облдержадміністрації Наталія Мужикова  та головний спеціаліст юридичного відділу апарату облдержадміністрації Наталія Сокирко.

Час оприлюднення: 1 лютого 2017 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Електронний документобіг для Вертіївської об’єднаної територіальної громади

31 січня відбувся перший семінар із низки запланованих на 2017 рік «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування» для членів виконавчих комітетів об’єднаних територіальних громад. Захід проводився на базі Вертіївської сільської ради та був присвячений питанням запровадження сучасних інформаційних технологій з метою підвищення ефективності та відкритості роботи органу місцевого самоврядування.

Начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення обласної державної адміністрації Олександр Клименок говорив про переваги електронного документообігу на прикладі системи документообігу обласної державної адміністрації. Також виникло багато питань щодо подачі електронних декларацій. Про технічну сторону цієї справи Олександр Миколайович також докладно розповів.

Додатково із слухачами зустрілась заступник начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради Олександра Негода, яка впродовж розмови поділилась досвідом роботи з депутатами ради.

Час оприлюднення: 1 лютого 2017 р.

Виконавець: Болотний П.В.

конт. тел.: (0462) 676 052