Організація роботи з документами та питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації

Про організацію роботи з документами та доступ до публічної інформації в органах виконавчої влади йтиметься під час короткотермінового семінару, який проводиться Центром перепідготовки та підвищення  кваліфікації кадрів 21–22 березня 2017 р. Участь у заході беруть начальники загальних відділів апарату райдержадміністрацій та працівники виконавчого апарату об’єднаних територіальних громад, на яких покладено обов’язки щодо здійснення документообігу.

Увага слухачів звертатиметься на основні завдання та організацію роботи з документами (в тому числі для службового користування) в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування; основні аспекти підготовки розпорядчих документів, протоколів, доручень та листів. Водночас розглядатимуться аспекти удосконалення системи контролю за виконанням завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації та станом реагування на запити, звернення, листи депутатів усіх рівнів.

Під час практичних занять висвітлюватимуться складові комунікативної компетентності державного службовця та посадової особи місцевого самоврядування; управління особистою ефективністю та додержання вимог законодавства про мови посадовими і службовими особами органів виконавчої влади під час виконання ними службових обов’язків. Також слухачі дізнаються про можливості інформаційних технологій в державному управлінні (комп’ютеризація документообігу в органі влади) та отримають практичні поради щодо належного виконання законодавства про доступ до публічної інформації.

Час оприлюднення: 21 березня 2017 року
Виконавець: Казіміров Д.В.
конт. тел.: (0462) 676 052