Управління персоналом в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування

Постійно діючий семінар з питань реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування розпочався в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів. Перше заняття проводиться з 7 червня по 8 червня 2017 р. Участь у навчанні беруть керуючі справами виконавчих апаратів районних рад, начальники організаційних відділів районних рад, міських рад Чернігова, Ніжина, Прилук, Новгород-Сіверського, Деснянської та Новозаводської районних у м. Чернігові рад, працівники апарату обласної ради.

У відкритті семінару взяли участь Зубок Олена – керуюча справами виконавчого апарату Чернігівської обласної ради та Бойко Володимир – директор Центру, кандидат історичних наук.

            У ході бесіди наголошувалося на важливості проведення вищезазначеного навчання, оскільки реформа державного управління є однією з основних реформ у нашій країні. Ефективна система державного управління є одним з основних чинників конкурентоспроможності країни. У свою чергу Володимир Бойко наголосив на необхідності вивчення досвіду роботи об’єднаних територіальних громад, оскільки це допоможе пришвидшити процес реформування місцевого самоврядування та створення нових ОТГ. Відповідно, з метою вивчення діяльності функціонування  територіальної громади слухачів очікує поїздка до Вертіївської об’єднаної територіальної громади.

            Окрім цього, учасники семінару ознайомляться з основними аспектами Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»; організацією роботи районних рад, депутатів, постійних та інших комісій районних та міських рад; розглянуть правові аспекти діяльності органів місцевого самоврядування; дізнаються як керувати особистою ефективністю та як навчитися мотивувати себе для управління персоналом. Також слухачі ознайомляться зі змінами в підзаконних нормативно-правових актах з питань проходження служби в органах місцевого самоврядування.

 

Час оприлюднення: 7 червня 2017 року
Виконавець: Казіміров О.В.
конт. тел.: (0462) 676 052

Основні напрями організації та здійснення контрольно-перевірочної роботи

Про основні напрями організації та здійснення контрольно-перевірочної роботи йдеться під час тематичного короткотермінового семінару, який проходить в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів з 6 по 9 червня 2017 р. Участь у навчанні беруть спеціалісти відділу організації контрольно-перевірочної роботи та відділів контрольно-перевірочної роботи № 1-4 управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю головного управління Пенсійного фонду України в області.

Під час семінару висвітлюватимуться пріоритетні завдання підрозділів контрольно-перевірочної роботи органів ПФУ; стратегія модернізації та розвитку ПФУ на період до 2020 року; регламент організації контрольно-перевірочної роботи в органах ПФУ в  області; цільове використання коштів та фінансовий аудит. Увага присутніх звертатиметься на актуальні питання забезпечення додержання законодавства в діяльності органів ПФУ; положення антикорупційного законодавства; практичні аспекти контролю за достовірністю документів, виданих для призначення пенсії та організацію роботи органів ПФУ щодо виконання законодавства про пенсійне забезпечення.

Фахівці відділів контрольно-перевірочної роботи дізнаються про новітні технології та сервіси ПФУ; практичні аспекти використання даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування в органах ПФУ. Також програмою семінару передбачена серія практичних занять та тренінгів, присвячених питанням ділового мовлення, ораторського мистецтва, корпоративної культури державного службовця та методів подолання синдрому професійного вигорання.

Час оприлюднення: 6 червня 2017 року
Виконавець: Казіміров Д.В.
конт. тел.: (0462) 676 052