Про загальні правила документування управлінської діяльності у виконкомі ради об’єднаної територіальної громади

розповідали викладачі на виїзному семінарі-тренінгу для працівників виконавчого комітету ради об’єднаної територіальної громади, старост, депутатів Ічнянської міської ради, який провів Центр підвищення кваліфікації кадрів.

Під час семінару, Негода Олександра Іванівна – заступник начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради розповіла посадовим особам місцевого самоврядування про організацію діяльності виконавчого комітету  ради: структуру виконавчого органу ради; регламент та планування роботи органу місцевого самоврядування; підготовку та проведення засідань виконкому та сесій;  роботу постійних депутатських комісій тощо.

Гаврилко Микола Петрович – начальник відділу обліку, відчуження та управління майном обласної ради Управління комунального майна обласної ради та Нетреба Олександр Іванович – начальник відділу орендних відносин та організації розрахунків Управління комунального майна обласної ради розповіли присутнім про повноваження органу місцевого самоврядування у сфері володіння, користування та розпорядження об`єктами комунальної власності.

Про основні завдання та організацію роботи з документами в органах місцевого самоврядування відповідно до Регламенту та Інструкції з діловодства розповів Підгайний Петро Михайлович – заступник директора Центру, магістр державної служби.

У відкритті та роботі семінару-тренінгу взяв участь перший заступник Ічнянського міського голови Бондар Олександр Іванович

Час оприлюднення: 19 лютого 2018 року.
Виконавець: Підгайний П.М.
конт. тел.: (0462) 676 052