Питання організації роботи виконкому ради об’єднаної територіальної громади та управління комунальним майном

обговорювали посадові особи Новобасанської сільської ради об’єднаної територіальної громади під час виїзного семінару-тренінгу, який провів Центр підвищення кваліфікації кадрів.

         Під час семінару, Негода Олександра Іванівна – заступник начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради детально зупинилася на практичних порадах щодо організації діяльності виконавчого комітету  ради: структури виконавчого органу ради; регламенту та планування роботи органу місцевого самоврядування; підготовки та проведення засідань виконкому та сесій;  роботи постійних депутатських комісій тощо.

Крім цього, актуальними для посадовців були питання, що стосувалися обліку відчуження та управління комунальним майном. Про це у своєму виступі акцентував увагу Нетреба Олександр Іванович – начальник відділу орендних відносин та організації розрахунків Управління комунального майна обласної ради.

Також учасники семінару отримали роз’яснення та відповіді на питання відносно обліку, відчуження та управління комунальним майном, які надав Гаврилко Микола Петрович – начальник відділу обліку, відчуження та управління майном обласної ради Управління комунального майна обласної ради.

Про основні завдання та організацію роботи з документами в органах місцевого самоврядування: вимоги до організаційно-розпорядчої документації та документів щодо особового складу розповів Підгайний Петро Михайлович – заступник директора Центру, магістр державної служби.

У відкритті та роботі семінару-тренінгу взяв участь Гармата Віктор Михайлович, секретар Новобасанської сільської ради.

Час оприлюднення: 22 лютого 2018 року.
Виконавець: Підгайний П.М.
конт. тел.: (0462) 676 052