Соціально-психологічні аспекти діяльності працівників органів влади

    Тематичний короткотерміновий семінар, що стосується соціально-психологічних аспектів діяльності працівників органів влади проводиться в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 4–5 вересня 2018 р. Участь у навчанні беруть спеціалісти апарату, об’єднаних територіальних громад, виконавчого апарату та управління комунального майна обласної ради.

          У програмі семінару – серія практичних занять та тренінгів, під час яких йдеться про психологічні особливості процесу управління в умовах змін; лідерство як соціально-психологічний феномен; вербальне спілкування та культуру ділового мовлення як інструмент кар’єрного зростання посадовця. Водночас увага присутніх звертається на особливості невербальної комунікації в діловому спілкуванні; вимоги до ділової етики працівників органів влади; застосування критики та компліментів та види маніпуляцій, які трапляються у діловому спілкуванні.

          Учасники зустрічі отримають практичні поради щодо тайм-менеджменту як технології організації робочого часу державного службовця та посадової особи місцевого самоврядування; профілактики та методів подолання конфліктних ситуацій та синдрому професійного вигорання в роботі працівників органів влади.

      Час оприлюднення: 5 вересня 2018 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Як уникнути корупційних ризиків у роботі службовців органів влади, –

      навчали викладачі Центру підвищення кваліфікації кадрів під час виїзного семінару-тренінгу «Забезпечення ефективності запобігання та протидії корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування», проведеного на базі Борзнянської райдержадміністрації 4 вересня 2018 р. для посадових осіб місцевого самоврядування та державних службовців місцевих органів виконавчої влади та інших категорій слухачів району.

    У відкритті семінару-тренінгу взяла участь керівник апарату Борзнянської РДА Ірина Ткаченко, яка відзначила актуальність обраної теми та підкреслила необхідність проведення таких семінарів з метою підвищення рівня обізнаності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з новим антикорупційним законодавством.

       Учасники семінару ознайомилися з вітчизняним та зарубіжним досвідом боротьби з корупцією; обговорювали положення ЗУ «Про запобігання корупції» та інших нормативно-правових актів, в яких йдеться, зокрема, про відповідальність за вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень; передумови виникнення та шляхи врегулювання конфлікту інтересів. За підсумками роботи усі учасники семінару отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.

      Час оприлюднення: 5 вересня 2018 року.
Виконавець: Казіміров Д.В.
конт. тел.: (0462) 676 052

Про розвиток громадянського суспільства та участь громадян у роботі органів влади

 

    йшлося під тематичного короткотермінового семінару «Основи державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства України та залучення громадян до діяльності органів місцевої влади, висвітлення роботи органу влади в соціальних мережах», проведеного 4 вересня Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів спільно з Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдерж2018_09_04_navchanna_2.jpgадміністрації. До участі в навчанні були залучені начальники відділів (завідувачі секторів) інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю райдержадміністрацій, Чернігівської, Ніжинської, Прилуцької, Новгород-Сіверської міських рад, керівники та спеціалісти (відділів, секторів) апарату виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, відповідальні за розміщення інформації про їхню діяльність в Інтернеті, й за зв’язки з громадськістю.

 Семінар розпочався з вшанування пам’яті українського поета та правозахисника, представника руху шістдесятників Василя Стуса, який загинув 33 роки тому в 36-му концтаборі на Уралі. «Поет рідкісного таланту, який свідомо обрав долю борця, із 47-ми років життя 13 провів у радянських ізоляторах та інших застінках комуністичного режиму. Його ім’я вже давно вийшло за межі України та стало символом нескореності, гідності Людини, яка виборола право лишатися нею в нелюдських обставинах», – наголосив  в.о. директора Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА Ігор Слєзко.2018_09_04_navchanna_9.jpg

      Далі висвітлювалися основні вимоги щодо розміщення на сайтах інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», підсумки моніторингу веб-сайтів РДА; підходи щодо налагодження комунікації з медіа. Також обговорювалися переваги розвитку місцевого мовлення та підтримка інформаційної кампанії щодо відключення аналогового мовлення.

  Учасники зустрічі отримали практичні поради щодо підготовки інформаційних повідомлень для веб-сайту; обрання проблематики та висвітлення суспільно-політичної ситуації в районі, місті та культури спілкування в мережі Інтернет.

 

Час оприлюднення: 4 вересня 2018 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Чому об’єднана територіальна громада потребує громадських комунікацій? –

на це та інші запитання знайшли відповіді посадові особи місцевого самоврядування Куликівської селищної ради під час тематичного короткотермінового семінару-тренінгу «Комунікація влади з громадськістю та ЗМІ», який провів Центр підвищення кваліфікації кадрів.

Під час відкриття семінару керуючий справами виконкому ради Момот  Марина Олександрівна звернула увагу посадовців на актуальності тематики тренінгу, оскільки публічні комунікації об’єднаної територіальної громади мають складатися з безлічі нехитрих малих кроків: написання нескладних лаконічних текстів, розсилання прес-релізів, організації прес-конференцій, дописів у соціальних мережах, зустрічей з депутатами і членами громадських організацій тощо.

Учасники семінару ознайомилися з практичними порадами як готувати та поширювати інформаційний бюлетень поточних новин ОТГ, як провести загальні збори членів громади в окремих населених пунктах, інші масові заходи та публічні акції тощо.

Крім цього, Підгайний Петро Михайлович – заступник директора Центру, магістр державної служби розповів посадовим особам місцевого самоврядування про основні постулати відносин ОТГ з редакторами та журналістами; про інформацію, яку слід віднести до таблиць медіа-карти; як формувати прес-пакет як обов’язковий атрибут кожного медіа-заходу; як правильно підготувати якісний інформаційний привід, як створити та поширити прес-реліз; у яких випадках створюють пост-реліз тощо.

      Час оприлюднення: 05 вересня 2018 року.
Виконавець: Підгайний П.М.
конт. тел.: (0462) 676 052