Дотримання вимог чинного законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку та складання звітності по виконанню бюджетів та кошторисів бюджетних установ. Координація діяльності головних бухгалтерів бюджетних установ

      Під такою назвою в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів розпочався тематичний короткотерміновий семінар для державних службовців територіальних органів Державної казначейської служби України  у Чернігівській області. У відкритті навчання взяли участь начальник Головного управління ДКСУ у Чернігівській області Анатолій Літош, заступник начальника Олена Шумар та директор Центру Володимир Бойко.

      Впродовж 21 – 23 листопада учасники семінару ознайомляться з низкою питань, пов’язаних з обслуговуванням розпорядників, одержувачів бюджетних коштів, виконанням державного та місцевих бюджетів. Мова йтиме про казначейське обслуговування міжбюджетних трансфертів у 2018 році, особливості перерахування, використання  та повернення коштів; формування потреби у фінансовому ресурсі та використання встановлених лімітів та наданих підкріплень СЄКР Управліннями казначейства області; відкриття/закриття рахунків в органах Казначейства: нормативно-правове забезпечення та документальне оформлення.

        Висвітлюватимуться організаційні заходи щодо забезпечення своєчасного та якісного надання  органами Казначейства звітності  про виконання бюджетів та прийняття звітності від розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, проблемні питання звітності та можливі шляхи їх урегулювання; організація бухгалтерського обліку та складання звітності про виконання кошторису в органах Казначейства; актуальні  питання щодо   складання звітності про виконання державного бюджету та прийняття звітності від розпорядників  та одержувачів бюджетних коштів в АС «Є-Звітність». Також говоритиметься про організацію роботи Управлінь Казначейства,  як Замовників у разі здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у системі електронних закупівель; недоліки в організації роботи УДКСУ, виявлені під час проведення внутрішніх аудитів в 2018 році; оцінювання результатів службової діяльності (етапи і приклади); особливості відповідальності за вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень.

    Під час практичних занять увага присутніх звертатиметься на оновлені правила діловодства; додержання вимог законодавства про мови державними службовцями під час виконання ними службових обов’язків; управління особистою ефективністю; психологічні засади продуктивності ділового спілкування та управління конфліктними ситуаціями.

       Час оприлюднення: 21 листопада 2018 р.

Виконавець: Казіміров Д.

конт. тел.: 676- 052

Публічні закупівлі: від теорії та практики

       Семінар з питань проведення публічних закупівель проводиться в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів з 20 по 23 листопада 2018 р. Висвітлюватимуться положення нормативно-правової бази (ЗУ «Про публічні закупівлі»); функціонування системи закупівель в Україні та зміни в публічних закупівлях в 2017 – 2018 рр. Розглядатимуться теоретичні та практичні аспекти здійснення допорогових закупівель з використанням системи Prozorro та робота електронного аукціону; види процедур закупівель та умови їхнього застосування; затверджені форми документів у сфері публічних закупівель; перелік документів та строки оприлюднення інформації; оприлюднення інформації в системі “Prozorro” та застосування електронного цифрового підпису.

      Подальша мова йтиме про планування закупівель як передумову здійснення процедур закупівель. Говоритиметься про визначення потреби та очікуваної вартості закупівлі; аналіз ринку; формування річного плану закупівель та додатку до нього; внесення змін до річного плану закупівель; порядок визначення предмета закупівлі та єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.

    Учасники семінару дізнаються про повноваження та функції тендерного комітету, уповноваженої особи; створення централізованих закупівельних організацій; вимоги до змісту тендерної документації; технічної специфікації, опис предмета закупівлі; встановлення кваліфікаційних критеріїв; надання роз’яснень та внесення змін до документації конкурсних торгів. Обговорюватимуться питання щодо виду тендерного забезпечення; умов забезпечення пропозиції; неповернення забезпечення, перевірки дійсності забезпечення; контролю та відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель; звітності щодо здійснення закупівель; порядку оскарження процедур та організації громадського контролю у сфері закупівель.
Увага присутніх звертатиметься на порогові показники при здійсненні закупівлі; оголошення про проведення відкритих торгів; строк для подання пропозицій, етапи відкритих торгів (загальна схема), період подачі пропозицій, зміни до тендерної документації, аукціон, період кваліфікації, визначення переможця та укладання договору. Також розглядатимуться етапи відкритих торгів з публікацією англійською мовою; підстави до застосування та створення нецінових критеріїв; умови застосування, особливості проведення конкурентного діалогу.

  Окрім цього, наводитимуться аналітичні інструменти для контролю та моніторингу публічних закупівель (система ризик-індикаторів DOZORRO; модуль аналітики –bi.prozorro.org); форми, зміст та особливості підготовки звітної документації; умови відповідальності за порушення вимог, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель; функції органів уповноважених на здійснення контролю у сфері закупівель; нормативні акти, що регулюють питання здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель; порядок здійснення моніторингу публічних закупівель; відповідальність членів тендерного комітету, уповноважених осіб.
Програмою семінару запланована серія практикумів, під час яких слухачі відпрацьовуватимуть проведення процедури відкритих торгів; закупівлі розподілу та постачання електроенергії, теплової енергії, гарячого водопостачання; закупівлі інших товарів, послуг, робіт за переговорною процедурою закупівлі; складатимуть тендерну документацію відповідно до вимог щодо документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.

      Час оприлюднення: 21 листопада 2018 р.

       Виконавець: Казіміров Д.

конт. тел.: 676- 052