Організація соціального захисту населення в об’єднаній територіальній громаді

 Питання соціального населення та надання соціальних послуг обговорювалися під час семінару «Організація соціального захисту населення та надання соціальних послуг в об’єднаній територіальній громаді. Соціальний діалог», що проходив в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів  з 30 по 31 січня 2019 р. Участь у навчанні взяли спеціалісти з питань соціального захисту в об’єднаній територіальній громаді.

 Висвітлювалися особливості соціально-правового захисту дітей в об’єднаній територіальній громаді; форми соціального захисту осіб з інвалідністю та учасників антитерористичної операції; порядок призначення державних допомог; перебіг реалізації державної політики з питань соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 Увага присутніх зверталася на соціальне партнерство як основу соціального діалогу, вирішення конфліктних ситуацій у трудових колективах; організацію соціальної роботи та державні стандарти соціальних послуг та систему надання пільг окремим категоріям громадян.

Час оприлюднення: 31 січня 2019 р.

Виконавець: Казіміров Д.

конт. тел.: (0462) 676 052

Організація роботи виконкому ради об’єднаної територіальної громади, планування та діловодство

про це йшлося на виїзному семінарі-тренінгу, який провів Центр підвищення кваліфікації кадрів для працівників виконавчого комітету ради об’єднаної територіальної громади, старост, депутатів Сновської міської ради.

 У відкритті та роботі семінару-тренінгу взяв участь керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Сновської міської ради Кравець Руслан Вікторович, який у вступному слові акцентував, що ефективність діяльності органів місцевого самоврядування беззаперечно залежить від публічних службовців, на яких покладено як виконання завдань і функцій держави й місцевого самоврядування, так і безпосереднє впровадження реформ, а також відмітив актуальність теми семінару, адже організаційне забезпечення діяльності ради та виконкому – це встановлення та виконання певних дій і заходів, які передбачені законодавством, для ефективного функціонування ради, виконкому та її органів.

Під час семінару, актуальними для посадовців були питання, що стосувалися організації діяльності виконавчого комітету  ради: структури виконавчого органу ради; регламенту та планування роботи органу місцевого самоврядування; підготовки та проведення засідань виконкому та сесій;  роботи постійних депутатських комісій. Про це йшлося у виступі Негоди Олександри Іванівни – заступника начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради.

Про основні завдання та організацію роботи з організаційно-розпорядчими документами в органах місцевого самоврядування розповів Підгайний Петро Михайлович – заступник директора Центру, магістр державної служби.

      Час оприлюднення: 31 січня 2019 року.
Виконавець: Підгайний П.М.
конт. тел.: (0462) 676 052