Навчання бухгалтерів сільських, селищних та міських рад

   За професійною програмою підвищення кваліфікації в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів з 20 по 24 травня проходило навчання бухгалтерів сільських селищних та міських рад (друга сесія).

  Обговорювалися практичні аспекти здійснення закупівель окремих груп товарів та послуг; порядок нарахування та перерахування внесків, виплата допомог, що сплачуються за рахунок Фонду соціального страхування; новації податкового законодавства 2019 р. (подання звітності, нарахування єдиного соціального внеску, встановлення місцевих податків). Учасники зустрічі ознайомилися з окремими питаннями земельного законодавства, в частині оренди земель, передачі, встановлення меж земельних ділянок тощо. Бухгалтери мали нагоду поспілкуватися щодо останніх змін в бюджетному законодавстві, веденні бухгалтерського обліку, зокрема, під час зустрічі зі своїми колегами з органів місцевого самоврядування.

 Наступний блок практичних занять охоплював питання автоматизації бухгалтерського обліку в сільських та селищних радах; використання електронних таблиць Місrosoft Ехсеl для ведення бухгалтерського обліку та ресурсів Internet в роботі органів місцевого самоврядування.

  Учасники навчання  ознайомилися з новаціями Міністерства юстиції України в сфері державної реєстрації актів цивільного стану (порядок та строки отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та положеннями антикорупційного законодавства. Також мова йшла про розвиток громад через залучення інвестицій в аграрний сектор та залучення позабюджетних коштів для реалізації проектів місцевого розвитку. По завершенню навчання бухгалтери пройшли тестування на предмет знань отриманих впродовж двох сесій та одержали свідоцтва про підвищення кваліфікації.

  Час оприлюднення: 24 травня 2019 р.

Виконавець: Казіміров Д.

конт. тел.: (0462) 676 052