Лідерство та планування кар’єри службовця

Що означає бути лідером  та як будувати успішну кар’єру з’ясовували 19-20 вересня працівники апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, міст обласного значення, апаратів райдержадміністрацій, виконавчих апаратів районних рад, структурних підрозділів облдержадміністрації під час тренінгу, що проходив у Чернігівському центрі підвищення кваліфікації. Його учасники разом з кваліфікованими тренерами провели цікаві та змістовні заняття.

Чому успішність кар’єри посадовця залежить від правильного професійного самовизначення особистості та її системи цінностей і цілей? Як ефективно розпоряджатися дорогоцінним ресурсом часу як долати бар’єри в спілкуванні? Якими є шляхи вирішення конфліктних ситуацій та для чого розвивати власні лідерські якості? Відповіді на ці важливі питання шукали і знаходили учасники тренінгу. Адже непрості виклики сучасного професійного конкурентного середовища вимагають постійного самовдосконалення, високої компетентності та активної життєвої позиції службовця.

Час оприлюднення:  20 вересня 2019 р.

Виконавець: Левченко Н.В.

конт. тел.: (0462) 676 052