Основні аспекти організації діяльності посадовця

Під такою назвою в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 25 вересня пройшов тематичний короткотерміновий семінар для працівників апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, міст обласного значення, апаратів райдержадміністрацій, виконавчих апаратів районних рад, структурних підрозділів обласної державної адміністрації.

Учасники семінару ознайомилися з основними аспектами мотивації праці посадовця; діловодства в органах публічного управління; розгляду звернень та прийому громадян; планування роботи та робочого часу посадовця; основними вимогами до організаційно-розпорядчих та аналітичних документів; системою контролю за виконанням завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації та станом реагування на запити, звернення, листи депутатів усіх рівнів. Тренінгова складова семінару була присвячена суті, причинам виникнення, стратегії поведінки під час конфліктів.

Час оприлюднення: 25 вересня 2019 р.

Виконавець: Казіміров Д.

конт. тел.: (0462) 676 052