Електронний документообіг як спосіб оптимізувати роботу органів місцевого самоврядування

З особливостями використання системи електронного документообігу TDoc-2.0 та програмного забезпечення діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради знайомилися учасники онлайн-семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг».

Семінар проведений 14 травня Чернігівським центром підвищення кваліфікації кадрів вже вчетверте для посадових осіб місцевого самоврядування ОТГ Чернігівщини. До участі в навчанні долучилися представники Бобровицької, Козелецької, Олишівської, Іванівської, Кіптівської, Деснянської, Куликівської, Талалаївської громад.

Начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату Чернігівської облдержадміністрації Олександр Клименок виокремив ключові особливості системи електронного документообігу та практично пояснив алгоритм роботи з програмою.

Секретар Менської міської ради Юрій Стальниченко поділився досвідом запровадження системи електронного документообігу в Менській громаді. Додатково представники громад ознайомилися з можливостями віддаленого надання адміністративних послуг в умовах карантину.

Електронний документообіг в США та країнах ЄС вже активно використовується понад десяток років. В Україні залучення інформаційних технологій також є одним з ключових інструментів для оптимізації діяльності державних установ та приватних компаній. Їх застосування не лише скорочує час, а й дозволяє зменшити витрати матеріальних ресурсів при виконанні тієї чи іншої роботи.