Нові територіальні громади: особливості перехідного періоду

  Яким чином працювати новоствореним територіальним громадам, як провести реорганізацію органів місцевого самоврядування в рамках чинного законодавства, вирішити кадрові питання, підготувати та провести перші сесії, – саме про це йшлося під час дистанційного навчання «Нові територіальні громади: організаційні питання перехідного періоду», проведеного Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 1 жовтня 2020 р. До участі запрошені голови, секретарі, бухгалтери, землевпорядники рад (Бахмацької міської, Ріпкинської, Седнівської, Ладанської, Березнянської селищних, Яблунівської, Крутянської, Дмитрівської сільських рад).

  Увага присутніх акцентувалася на особливостях законодавства щодо обрання/призначення посадових осіб місцевого самоврядування; інвентаризації та передачі майна органів місцевого самоврядування; взаємодії з органами державної влади. Водночас обговорювалися питання врегулювання трудових відносин під час об’єднання територіальних громад.

  Окрім цього, учасники зустрічі розглянули низку питань, пов’язаних з формуванням старостинських округів, призначенням старост, реалізації їхніх повноважень та представництва інтересів жителів села у виконавчих структурах рад. В цьому контексті говорилося і про нюанси взаємодії голів та старост громад. Бо бути обраним очільником громади – це одне, а організувати процес управління, розподіляти обов’язки, контролювати їх виконання – це вміння, яким не навчають в закладах освіти. Тому питання взаємної довіри в цих відносинах виходить на перший план.

  Вебінар проходив  в режимі реального часу за допомогою комунікаційної системи 3СХ.

  Бажаючі можуть переглянути запис цього навчання за посиланням –

https://recording.3cx.net/e/e/6/ee6f86f04fe6014ce6cc20274bf6dd83/6/86158018f8010c534242c3ec31053786/rec/396cf29c55f9a545545597a7c185d16a.mp4

  Час оприлюднення: 1 жовтня 2020 року.

  Виконавець: Казіміров Д.В.

  конт. тел.: (0462) 676 052