Соціально-психологічні аспекти діяльності публічних службовців

  Емоційна напруга повсякденного спілкування, стрес та професійне вигорання, – незмінні супутники в роботі працівників органів державної влади та місцевого самоврядування. Відповідно рано чи пізно настає втома, сумніви у власних силах та доцільності своєї діяльності. Я к уникати стресових ситуацій, ефективно комунікувати та раціонально організувати свою роботу, – говоримо під час дистанційного навчання «Соціально-психологічні аспекти діяльності державного службовця та посадової особи місцевого самоврядування» (ділова етика, управління конфліктами, стресостійкість, професійне вигорання).  До участі у вебінарі запрошені працівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, територіальних громад, виконавчого апарату обласної ради та районних рад.

   Під час серії практичних занять та тренінгів, що проходимуть впродовж 12–15 січня, вони дізнаються про психологічну культуру публічного службовця; лідерство як соціально-психологічний феномен (лідерство та керівництво); культуру ділового мовлення як інструмент кар’єрного зростання публічного службовця. На прикладі конкретних ситуацій та у формі практичних вправ учасники навчання вчитимуться керувати особистою ефективністю; набуватимуть вмінь «розрулювати» та зводити до мінімуму конфліктні ситуації, долати синдром професійного вигорання та виходити із стресових ситуацій.

 Працівники органів державної влади та місцевого самоврядування покращуватимуть свої навички вербального та невербального спілкування; отримають практичні поради щодо дотримання норм та правил службового етикету, застосування критики та компліментів в діловому спілкуванні.

Час оприлюднення: 12 січня 2021 року
Виконавець: Казіміров Д.
конт. тел.: (0462) 676 052