Особливості служби в органах місцевого самоврядування, управління персоналом та організація роботи виконкому ради громади

За короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Особливості служби в органах місцевого самоврядування, управління персоналом та організація роботи виконкому ради громади» 20 травня 2021 р. Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації проведено перше заняття для керуючих справами апаратів виконкомів рад територіальних громад, районних рад області.

Перше заняття за цією програмою передбачає проведення чотирьох одноденних семінарів-навчань. Два перші заняття буде проведено відповідно 20 та 26 травня 2021 р., третє та четверте заняття планується провести у першій декаді червня ц.р.

У перший день вебінару посадовці ознайомилися з питаннями, що стосувалися організації діяльності виконавчого комітету ради; регламенту та планування роботи виконкому ради територіальної громади; організації і забезпечення доступу до публічної інформації; запобігання та врегулювання конфлікту інтересів в професійній діяльності посадових осіб місцевого самоврядування тощо.

         У ході навчання керуючі справами апаратів виконкомів рад територіальних громад, районних рад отримали відповіді на численні запитання стосовно майнового та немайнового інтересу, потенційного конфлікту інтересів, законодавчих обмежень для публічних посадовців, а також строків розгляду запитів на інформацію та оформлення запитів на інформацію та ін.

Вебінар за цією програмою здійснювався в режимі реального часу за допомогою комунікаційної системи 3СХ.

Крім цього, на наступних трьох заняттях у рамках навчання за цією програмою буде висвітлюватися тематика щодо:

  • законодавства про службу в органах місцевого самоврядування;

– управління пе20рсоналом та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

– практичних аспектів ведення діловодства в апараті виконкомі рад  територіальних громад, районних рад;

– практичних аспектів організації роботи зі зверненнями громадян;

– правового регулювання трудових відносин посадових осіб органів місцевого самоврядування;

– створення архівних підрозділів та трудових архівів у територіальній громаді, створення експертних комісій та порядок проведення експертизи;

– застосування норм нового українського правопису в діловій кореспонденції та розпорядчих актах органів місцевого самоврядування;

– здійснення ефективних комунікацій у процесі публічного управління;

– забезпечення виконавської дисципліни в органах місцевого самоврядування, організації і здійснення контролю за виконанням документів та розпоряджень та ін.

Час оприлюднення: 20 травня 2021 року
Виконавець: Підгайний П.М.
конт. тел.: (0462) 676 052