⚖️Соціально-психологічні аспекти діяльності посадовця.
✍️👥Діяльність публічного службовця пов’язана не лише з виконанням безпосередніх функціональних обов’язків, а супроводжується водночас значними психологічними навантаженнями😱.
🤔Як зрозуміти, що викликає нервову напруженість та емоційні переживання, уникнути труднощів у плануванні своєї роботи та навчитися раціонально розподіляти час в умовах його постійного дефіциту, ‒ розбираємо під час дистанційного навчання «Соціально-психологічні аспекти діяльності посадовця». Вебінар проводиться Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації 8 – 10 серпня 2022 р. для службовців місцевих державних адміністрацій та посадових осіб місцевого самоврядування💻.
☝️У форматі практичних занять та тренінгів розглядаються наступні складові діяльності посадовців:
✅комунікативна компетентність публічних службовців🗣;
✅тайм-менеджмент: планування роботи та робочого часу посадовця;⏳
✅конфлікти в колективі: причини виникнення та методи їх розв’язання;
✅ділова етика посадовця: як правильно критикувати, хвалити та протистояти впливу маніпуляцій в діловому спілкуванні?
✅сприйняття особистістю змін і причини виникнення опору змінам.
🧟‍♀️Стрес – ще один супутник в роботі публічного службовця, особливо за умов воєнного стану. Тому учасники тренінгів опановуватимуть способи уникнення та виходу зі стресових ситуацій, та, відповідно, як розвантажити себе психологічно та подбати про своє емоційне здоров’я💪😇.