Що таке етика та етикет, чим вони відрізняються? Які основні норми професійної етики? Цим та ряду інших питань був присвячений тематичний короткотерміновий семінар – тренінг «Етика та етикет у державному управлінні та місцевому самоврядуванні».
Слухачі семінару, а це посадові особи Деснянської районної у м.Чернігові ради, її виконавчих органів проаналізували особливості етики ділового спілкування, звернули увагу на умови, в яких реалізується культура спілкування. Учасники заходу вчилися говорити компліменти, конструктивно критикувати та вислуховувати критику, виробляли прийоми запам’ятовування інформації й механізми захисту від маніпуляцій.
Серед питань, які викликали особливе обговорення, в аудиторії: «Якими є основні вимоги до усного ділового спілкування?», «Які правила поведінки в колективі ви вважаєте найбільш доречними?», «Які правила етикету необхідні працівникам державної установи для успішної роботи з відвідувачами?», «Які етичні норми поведінки повинні бути притаманні керівникові?» «В чому полягає сутність вміння слухати?» тощо.
Час оприлюднення з 20 січня 2010 року
Виконавець: Чабак Л.А.
конт. тел.: (8-0462) 676 052