тематичний короткотерміновий семінар під такою назвою розпочався сьогодні в центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів. Захід проводиться для начальників відділів житлово-комунального господарства райдержадміністрацій та управлінь Чернігівської, Ніжинської, Прилуцької міських рад і триватиме з 28 лютого по 1 березня включно.
У відкритті семінару взяли участь заступник начальника головного управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації В’ячеслав Сальніков та директор Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, кандидат історичних наук Володимир Бойко.
Розкладом семінару заплановано ряд тематичних зустрічей, під час яких держслужбовці вивчатимуть, як відбувається залучення інвестицій для розвитку житлово-комунального господарства, реформування системи утримання житлового фонду і структури управління та забезпечення моніторингу діяльності галузі, аналізуватимуть ціноутворення на послуги у системі житлово-комунального господарства в сучасних умовах, а також нормативно-правову базу енергозбереження та сучасних енергозберігаючих технологій у житлово-комунальному господарстві.
Протягом навчання начальники відділів, крім цього, розглянуть також порядок заповнення декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, відповідно до Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції», причини та умови, що призводять до порушення антикорупційного законодавства та заходи з їх усунення тощо.
Час оприлюднення: 28 лютого 2012 р.
Виконавець:Ребенок А.М.
конт. тел.: (0462) 676-052
семінар під такою назвою було організовано Центром підвищення кваліфікації кадрів для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування Куликівського району. Відкривала навчання перший заступник голови Куликівської райдержадміністрації Валентина Уманець. Вона наголосила на важливості та актуальності такого роду навчання для кожного, хто перебуває в трудових відносинах.
Як правильно укласти та розірвати трудовий договір, на що треба звертати особливу увагу при заповненні трудових книжок, що таке колективний договір та яким має бути його зміст, особливості оплати праці в органах влади – про це розказала заступник начальника головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації Катерина Тимощенко. Час оприлюднення: 28 лютого 2012 р. Виконавець:Ребенок А.М. конт. тел.: (0462) 676-052Новини за 22 лютого 2012р.
21 лютого 2012 року Центр підвищення кваліфікації кадрів у рамках підвищення кваліфікації державних службовців органів виконавчої влади та депутатів місцевих рад та працівників їх апаратів, виконкомів провів у Менському районі виїзний семінар-тренінг на тему: «Місцеве самоврядування як основа демократичного розвитку».
Під час семінару, який провели Підгайний Петро Михайлович – заступник директора Центру підвищення кваліфікації кадрів, Мужикова Наталія Михайлівна – заступник начальника юридичного відділу апарату облдержадміністрації, Галайко Ірина Анатоліївна – заступник начальника управління державної служби Головдержслужби було акцентовано увагу присутніх на питаннях: взаємодії органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, порядку заповнення державними службовцями Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2011 р. та основних положеннях Закону України «Про державну службу» в новій редакції тощо.
Час оприлюднення: 22 лютого 2012 року.
Виконавець: Підгайний П.М.
конт. тел.: (0462) 676 052
«Обговорення Стратегії державної кадрової політики на 2012-2020 роки»
новопризначені спеціалісти відділів, управлінь облдержадміністрації і райдержадміністрацій 20 лютого взяли участь у засіданні за «круглим столом» у форматі web-конференції на тему: «Обговорення Стратегії державної кадрової політики на 2012-2020 роки», яке пройшло за участю Чернігівського та Херсонського центрів підвищення кваліфікації кадрів. Учасниками заходу від Чернігівського Центру стали: Ірина Протченко, начальник управління державної служби Головдержслужби, магістр державної служби, Віктор Сухоруков, начальник відділу кадрової роботи апарату облдержадміністрації, Ігор Олійченко, доктор наук з державного управління, професор кафедри менеджменту та державного управління Чернігівського державного технологічного університету та Володимир Бойко, директор Центру, кандидат історичних наук. Доповідачі підняли ряд проблем у виробленні стратегії державної кадрової політики. Під час виступів учасники засідання особливу увагу звернули на недосконалість механізмів формування державного замовлення на підготовку фахівців, проблеми забезпечення працевлаштування молодих спеціалістів і практику запровадження маркетингового підходу до їхнього відбору.
Час оприлюднення: 21 лютого 2012 р.
Виконавець:Ребенок А.М.
конт. тел.: (0462) 676-052
Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації за напрямом 1501 «Державне управління»
розпочалося сьогодні одразу для двох груп слухачів у центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, яке триватиме з 20 по 24 лютого включно.
Першою групою стали бухгалтери сільських, селищних та міських рад, які проходять навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії проявам корупції на державній службі та в органах місцевого самоврядування.
Протягом навчання, яке відкрив директор Центру, кандидат історичних наук, Володимир Бойко, слухачі зможуть прийняти участь в обговоренні проблем матеріальної і фінансової основи місцевого самоврядування, особливостей оподаткування неприбуткових установ та організацій, планування та використання коштів місцевих бюджетів, а також проходження служби в органах місцевого самоврядування. Також посадовці обговорюватимуть правові засади діяльності органів місцевого самоврядування, методи формування гендерної чутливості у державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, особливості виконання місцевих бюджетів в умовах їх казначейського обслуговування, актуальні питання справляння податку на доходи фізичних осіб та ін. питання.
Перша сесія навчання розпочалась сьогодні також для новопризначених спеціалістів відділів, управлінь облдержадміністрації і райдержадміністрацій.
Під час тижневого навчання слухачі матимуть змогу взяти участь у конверсаторіумах, на яких будуть висвітлені питання світового досвіду територіального управління, структури та компетенції органів державного управління на території, взаємодії органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, інформаційного забезпечення державного управління і державної служби.
Про основні аспекти Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», сучасний стан та основні тенденції розвитку політичної системи України, а також основні завдання та організацію роботи з документами в органах виконавчої влади новопризначені спеціалісти відділів, управлінь облдержадміністрації та райдержадміністрацій дізнаються під час тематичних зустрічей та лекцій.
Час оприлюднення: 20 лютого 2012 р.
Виконавець:Ребенок А.М.
конт. тел.: (0462) 676-052
Начальники інспекцій державного технічного нагляду облдержадміністрації у районах області та м. Чернігові проходять навчання
за програмою тематичного короткотермінового семінару в центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, що триватиме 16 – 17 лютого.
У відкритті семінару взяли участь начальник Інспекції державного технічного нагляду облдержадміністрації Василь Дорошок, заступник начальника Інспекції державного технічного нагляду облдержадміністрації Микола Ворох та заступник директора Центру Петро Підгайний.
Розкладом семінару заплановано ряд конверсаторіумів, під час яких держслужбовці вивчатимуть, як проводиться спеціальна перевірка щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, а також на практиці ознайомляться з методикою заповнення декларацій про доходи, зобов’язання фінансового характеру та майновий стан державного службовця, посадової особи місцевого самоврядування щодо себе та членів своєї сім’ї.
Протягом навчання будуть розглядатися також і вузькопрофільні питання, а саме: охорона праці при експлуатації і технологічному обслуговувані технічних засобів для агропромислового комплексу; законодавство України про охорону праці, розслідування та ведення обліку нещасних випадків, організація охорони праці на виробництві; дотримання пожежної безпеки при експлуатації технічних засобів агропромислового комплексу; профілактика професійних отруєнь та захворювань та ін.
Час оприлюднення: 16 лютого 2012 р.
Виконавець:Ребенок А.М.
конт. тел.: (0462) 676-052
«Обмін досвідом використання сучасних комунікаційних технологій управлінськими працівниками»
під такою назвою сьогодні був проведений відеоміст в рамках навчання начальників відділів культури і туризму райдержадміністрацій, управлінь та відділів Чернігівської, Ніжинської, Прилуцької міських рад під час тематичного короткотермінового семінару на тему «Діяльність органів виконавчої влади, місцевого самоврядування по реалізації державної політики з питань культури і туризму та охорони культурної спадщини» за участю Чернігівського та Івано-Франківського центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.
Під час заходу радник першого заступника голови Чернігівської обласної державної адміністрації Юрій Паперний наголосив на важливості впровадження та використання інформаційних технологій в органах державної влади. «В сучасних умовах, коли використання високих технологій є вирішальним фактором підвищення ефективності у всіх сферах людської діяльності, з кожним днем зростає потреба у вмілому користуванні інформаційно-комунікаційними технологіями в органах державної влади. При цьому головними факторами інтеграції сучасного інформаційного простору в органах влади є персоналізація інформаційних ресурсів та побудова конструктивного діалогу, в першу чергу, на внутрішньому рівні державного управління» – підкреслив доповідач.
Дмитро Никоненко, в. о. начальника управління у справах преси та інформації Чернігівської облдержадміністрації, сказав про необхідність створення партнерства між чиновницькою корпоративною мережею та журналістськими мас-медіа для підвищення ефективності управлінської діяльності.
Заступник начальника управління з питань внутрішньої політики Чернігівської обласної державної адміністрації Ігор Соф’їн висловив думку про те, що комунікаційні технології слугують джерелом отримання швидкої, свіжої, компетентної інформації про події в політичному житті, створюючи найефективніші умови для моніторингу суспільної думки.
Представники Івано-Франківської області підкреслили, що з появою телекомунікаційних ресурсів відбувається постійне наближення влади до народу, що допомагає нам крокувати в одну ногу з часом. Основною проблемою, яка гальмує процес впровадження в роботу сучасних інформаційних технологій, є недостатня підготовка з використання програмних продуктів на рівні районів та областей, що має вирішуватись на державному рівні.
Час оприлюднення: 15 лютого 2012 р.
Виконавець:Ребенок А.М.
конт. тел.: (0462) 676-052
«Діяльність органів виконавчої влади, місцевого самоврядування по реалізації державної політики з питань культури і туризму та охорони культурної спадщини»
тематичний короткотерміновий семінар з такої теми розпочався сьогодні в Центрі підвищення кваліфікації кадрів. Захід призначений для начальників відділів культури і туризму райдержадміністрацій, управлінь та відділів Чернігівської, Ніжинської, Прилуцької міських рад і триватиме до 16 лютого включно.
У відкритті занять взяли участь перший заступник начальника Головного управління культури, туризму і охорони культурної спадщини Олександр Левочко та заступник начальника Головного управління культури, туризму і охорони культурної спадщини Любов Белінсон.
Програма семінару передбачає насичене та змістовне навчання. Розкладом заходу заплановано проведення ряду конверсаторіумів та тематичних зустрічей, присвячених питанням стану і перспектив розвитку галузі культури Чернігівської області, модернізації державної служби та державного управління, актуальні питання фінансово-бюджетного стану галузі культури нашого регіону і багато ін.
Протягом навчання посадовці матимуть можливість дізнатися про вимоги чинного законодавства у сфері охорони культурної спадщини, визначення пріоритетних видів туризму в залежності від особливостей регіону, а також обговорити особливості реалізації обласної цільової довгострокової програми «Мистецька освіта 2012-2025р.» і розвитку фестивального руху із впровадженням інноваційних форм роботи.
Час оприлюднення: 14 лютого 2012 р.
Виконавець:Ребенок А.М.
конт. тел.: (0462) 676 052
Складання, розгляд та затвердження місцевого бюджету перебували в центрі уваги учасників однойменного виїзного семінару, що проходив 14 лютого на базі Ніжинської районної ради. Призначався він для депутатів місцевих рад та посадових осіб місцевого самоврядування.
Відкриваючи тренінг голова районної ради Олег Бузун наголосив на необхідності такого роду оперативного навчання як з питань фінансових, так і інших, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування та подякував викладачам за їхні зусилля.
Перед слухачами виступили заступник начальника юридичного відділу апарату облдержадміністрації Наталія Мужикова та начальник головного фінансового управління облдержадміністрації Валерій Дудко. Були розглянуті базові засади бюджетування та останні зміни до Бюджетного кодексу – на прикладі практики їх застосування – як у лекційній формі, так і у формі відповідей на запитання слухачів. Наголошувалося на важливості використання органами місцевого самоврядування нових можливостей наповнення бюджетів.
Крім запланованого матеріалу, велику зацікавленість присутніх викликали коментарі стосовно особливостей заповнення щорічних декларацій державних службовців.
Час оприлюднення: 15 грудня 2012 року
Виконавець: Бойко В.М.
конт. тел.: (0462) 676 052
Професійна програма підвищення кваліфікації землевпорядників сільських, селищних рад
проходить в Центрі підвищення кваліфікації кадрів з 13 по 17 лютого за напрямом 1501 «Державне управління» (ПППК). У відкритті занять взяли участь начальник головного управління Держкомзему в Чернігівській області В’ячеслав Швед та директор Центру Володимир Бойко.
Протягом першої сесії навчання посадовці дізнаються про правове регулювання служби в органах місцевого самоврядування, завершення земельної реформи як стратегічний напрямок реалізації дорожньої карти реформ уряду, здійснення державної реєстрації речових прав на землю всіх форм власності як механізм забезпечення державою гарантій права власності чи користування; розглянуть окремі питання ведення державного земельного кадастру та реєстрації прав на землю, методичні засади складання проектів землеустрою щодо формування землеволодінь та землекористувань, а також механізми приватизації земель державних і комунальних підприємств та методи забезпечення додержання органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами земельного законодавства України.
Час оприлюднення: 13 лютого 2012 р.
Виконавець:Карпенко Т.К.
конт. тел.: (0462) 676 052
«Енергозбереження та використання альтернативних джерел енергії, оптимізація схем теплопостачання населених пунктів»
«Енергозбереження та використання альтернативних джерел енергії, оптимізація схем теплопостачання населених пунктів»
Семінар під такою назвою 10 лютого відбувся в Козелецькому районі. Навчання організовано Чернігівським центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для державних службовці та посадових осіб місцевого самоврядування району.
У відкритті та роботі семінару взяв участь заступник голови Козелецької районної державної адміністрації Олександр Улізько. Були розглянуті такі питання: нормативно-правова база з питань енергозбереження, використання альтернативних джерел енергії та світовий досвід з цього питання. Також слухачі, а багато з них – це голови територіальних громад району мали змогу ознайомитися з прикладами українських міст та прикладами енергозберігаючих проектів в Чернігівській області.
Проводив семінар Сергій Зінченко – керівник Чернігівської філії ДП «Учбово-експертний центр НАЕР».
Час оприлюднення: 10 лютого 2012 р.
Виконавець: Коваленко Н.В.
Конт. тел.: 676-052
Новини за 8 лютого 2012р.
Зустріч зі студентами випускних курсів вищих навчальних закладів м. Чернігова, які навчатимуться протягом двох тижнів за програмою вищеназваного семінару, пройшла сьогодні в Центрі підвищення кваліфікації кадрів.
Молоді люди, які виявили бажання працювати в місцевих органах влади, мали змогу зустрітися з представниками керівних органів державної влади задля того, щоб краще усвідомити необхідність і користь даного навчання, а також отримати уявлення про основи державного управління та організацію функціонування управлінських структур.
«Таке навчання є певним шансом для молодих людей підвищити свою конкурентоспроможність на ринку праці і здобути престижну посаду. Оскільки бажаючих навчатися виявилося більше, ніж передбачено програмою заходу, тому сьогоднішня зустріч призначена відібрати тих учасників навчання, які б найбільше відповідали нормам і вимогам функціонування управлінських структур», – зазначив на відкритті заходу директор Центру, кандидат історичних наук Володимир Бойко.
Заступник голови Чернігівської обласної ради, доктор філософії в галузі ділового адміністрування Валентин Мельничук розповів про призначення і структуру роботи обласної ради і обласної державної адміністрації, а також про формування влади на рівні районів. «Проявити себе та свої організаторські здібності – це ознака становлення себе як особистості. На сьогоднішній день працювати в управлінських структурах досить важко, але водночас створення дієздатної команди управлінців сприятиме успішному і перспективному розвитку нашого народу», – наголосив Валентин Мельничук.
У своєму виступі заступник голови-керівник апарату Чернігівської обласної державної адміністрації, кандидат наук з державного управління Микола Стрілець наголосив на важливості підготовки молодих кадрів до проходження державної служби в органах влади, адже добробут української держави залежить від рівня виконання професійних завдань і якості діяльності корпусу державних службовців.
Ірина Протченко, начальник управління державної служби Головдежслужби України в області, магістр державної служби, розповіла про встановлення заробітної плати, виплат за вислугою років, а також певні обмеження у професійній діяльності держслужбовців.
Про досвід роботи в органах державної влади та місцевого самоврядування студентам також розповідали заступник керівника апарату облдержадміністрації, представник всеукраїнської громадської організації Спілки молодих державних службовців Юрій Музика та головний спеціаліст з питань комп’ютеризації відділу інформаційного забезпечення там зв’язків з громадськістю виконавчого апарату обласної ради Максим Цирулін.
В рамках заходу відбулося анкетування студентів та їх тестування на предмет знання Конституції України та Закону України «Про державну службу», за результатами якого буде сформована група учасників семінару, що проходитиме наприкінці березня поточного року.
Час оприлюднення: 8 лютого 2012 року
Виконавець: Ребенок А.М.
конт. тел.: (0462) 676 052
7 лютого 2012 року Центр підвищення кваліфікації кадрів у рамках підвищення кваліфікації депутатів та працівників виконавчого апарату Ніжинської міської ради провів виїзний семінар-тренінг на тему: «Депутат місцевої ради: статус, повноваження, організація роботи».
У відкритті та роботі семінару-тренінгу взяв секретар Ніжинської міської ради Кірсанов Олег Володимирович, який акцентував увагу на значимості теми семінару для депутатів міської ради, які, в свою чергу, хочуть серйозно поглибити свої знання, покращити ефективність депутатської діяльності та отримати відповіді на актуальні питання.
Під час семінару, який провели Підгайний Петро Михайлович – заступник директора Центру підвищення кваліфікації кадрів та Мельник Володимир Миколайович – головний спеціаліст організаційного відділу виконавчого апарату Чернігівської обласної ради, було акцентовано увагу присутніх на питаннях: порядку внесення і розгляду депутатських запитів та звернень; участі депутатів у діяльності ради й організації роботи постійних та інших комісій; взаємовідносин обласної та районної рад з територіальними громадами сіл, селищ, міст в системі органів місцевого самоврядування тощо.
Час оприлюднення: 8 лютого 2012 року.
Виконавець: Підгайний П.М.
конт. тел.: (0462) 676 052