Новини за 29 березня 2013р.

29 березня 2013 року

28 березня Центр підвищення кваліфікації кадрів провів семінар-тренінг «Зміни в земельному законодавстві України» для посадових осіб місцевого самоврядування, державних службовців місцевих органів влади Сосницького району.

Відкрив навчання керівник апарату районної державної адміністрації Микола Степанович Єсипенко. Він наголосив на важливості та актуальності теми семінару і висловив сподівання, що після семінару посадовці матимуть достатньо знань для ефективного і швидкого врегулювання земельних питань. Брав участь у семінарі також перший заступник голови районної державної адміністрації Федір Володимирович Давиденко.

Слухачі розглянули такі важливі питання: реалізація права власності громадян на землю, механізми відведення та продаж земельних ділянок, оренда земель як складова розвитку товарних земельних відносин і соціального захисту селян.

Проводив навчання завідувач сектора взаємодії із засобами масової інформації та зв’язків з громадськістю Головного управління Держземагентства у Чернігівській області Ігор Борисович Пузан.

Час оприлюднення: 29 березня 2013 р.

Виконавець: Карпенко Т.К.

конт. тел.: (0462) 676-052

«Питання реалізації в області єдиної державної освітньої політики»

27 березня 2013 року
Питання реалізації в області єдиної державної освітньої політики

За програмою тематичного короткострокового семінару в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 27-28 березня проводиться навчання начальників відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій, міських рад Чернігова, Ніжина та Прилук. У відкритті заходу взяли участь заступник начальника управління освіти і науки облдержадміністрації Микола Конопацький та заступник директора Центру Петро Підгайний.

Під час навчання слухачі розглянуть актуальні питання розвитку галузі освіти Чернігівщини; роботи органів управління освітою щодо забезпечення навчально-виховного процесу в освітніх закладах області; правової діяльності закладів та установ освіти.

Також посадовці звернуть увагу на стан матеріально-технічного забезпечення закладів освіти області; проблеми та перспективи організації інклюзивного навчання в закладах освіти області; стан готовності загальноосвітніх навчальних закладів області до виконання Державних стандартів початкової загальної освіти та базової і повної загальної середньої освіти в частині впровадження предмета «Сходинки до інформатики» з 2 класу та вивчення другої іноземної мови з 5 класу.

Час оприлюднення: 27 березня 2013 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

«Зустріч міського голови зі студентами чернігівських вузів»

26 березня 2013 року
Зустріч міського голови зі студентами чернігівських вузів

В рамках семінару «Державна служба та служба в органах місцевого самоврядування в Україні: правовий статус, стиль і методи роботи» міський голова Олександр Соколов провів лекцію для студентів, які проходять навчання у Чернігівському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів. Загалом у цьогорічному семінарі беруть участь 36 випускників чернігівських вищих начальних закладів, які виявили бажання працювати в місцевих органах влади.

Під час заняття міський голова розповів про історичні аспекти місцевого самоуправління у Чернігові. Зокрема, цього року виповнюється 390 років з часу отримання містом Магдебурзького права. Йшлося також про основні напрями діяльності виконавчих органів місцевого самоврядування, формування доходів та видатків місцевого бюджету, виконання загальноміських програм щодо соціально-економічного, культурного розвитку, житлового-комунального господарства, будівельної галузі, транспортного забезпечення міста.

Крім того, міський голова відповідав на запитання студентів, що стосувалися перспектив розвитку промислових підприємств Чернігова, будівництва сміттєпереробного заводу, ліквідації наслідків снігопаду. Студенти відзначили позитивно роботу комунальних служб в умовах різкого погіршення погодних умов, оцінивши її на четвірку за п’ятибальною шкалою.

На завершення спілкування з молодими людьми О.Соколов запросив їх до участі у конкурсах на заміщення вакантних посад у міськраді, оскільки молоді фахівці, котрі готові впроваджувати нові управлінські рішення, завжди необхідні Чернігову.

***

«Особливості здійснення бухгалтерського обліку і звітності в бюджетних установах та забезпечення ефективності запобігання та протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування»

Одноденний семінар для начальників відділів бухгалтерського обліку і звітності фінансових управлінь райдержадміністрацій та міських рад пройшов сьогодні в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів. У відкритті заходу взяли участь директор Департаменту фінансів облдержадміністрації Валерій Дудко та директор Центру Володимир Бойко.

Під час занять обговорювалася низка питань щодо ведення бухгалтерського обліку, складання звітності за місяць та квартал в місцевих органах виконавчої влади, справляння податку на доходи фізичних осіб; розглядалися особливості індексації грошових доходів та методика розрахунку середньої заробітної плати. Окрім цього, висвітлювалися аспекти сучасного антикорупційного законодавства України, закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» та контролю за дотриманням бюджетного законодавства при використанні бюджетних коштів установи.

Час оприлюднення: 26 березня 2013 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

Новини за 25 березня 2013р.

25 березня 2013 року

Cтуденти випускних курсів чотирьох вищих навчальних закладів Чернігова, які виявили бажання працювати в органах державної влади та місцевого самоврядування, 25 березня розпочали навчання в Чернігівському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації. З вступним словом до студентів звернувся директор Центру Володимир Бойко.

Впродовж двох тижнів молоді люди відвідуватимуть заняття за програмою тематичного короткотермінового семінару «Державна служба та служба в органах місцевого самоврядування в Україні: правовий статус, стиль і методи роботи».

Студенти ознайомляться з конституційними засадами державного управління і державної служби, її основними завданнями, пріоритетами та напрямами реформування; системою навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування; практикою діяльності районних рад та райдержадміністрацій. Представники владних інституцій розповідатимуть про організаційне забезпечення діяльності місцевих рад, роботу кадрової служби органу виконавчої влади, особливості роботи органів Державного реєстру виборців, критерії ефективності діяльності управлінських органів і посадових осіб; антикорупційне законодавство України та застосування інформаційних технологій в роботі органів влади. Також розглядатимуться сучасний стан, тенденції розвитку політичної системи України, діяльність політичних партій та громадських організацій в Чернігівській області.

Програмою семінару передбачено висвітлення низки питань соціально-економічного розвитку Чернігова та області в цілому, основних напрямів державної інноваційно-інвестиційної, гуманітарної, соціальної бюджетної та податкової політики; регулюючої ролі держави в ринковій економіці. Окрім цього, звертатиметься увага на гендерні аспекти державної служби та служби в органах місцевого самоврядування; лідерство як соціально-психологічний феномен та аспекти професійної етики державного службовця та посадової особи органів місцевого самоврядування.

На наступному тижні навчання молоді люди пройдуть стажування в органах виконавчої влади і органах місцевого самоврядування, й таким чином на практиці дізнаються про специфіку відповідних галузей державного управління.

Студенти традиційно відвідають Верховну Раду України та Комітети з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму; з питань науки і освіти, ознайомляться з діяльністю Національного агенства України з питань державної служби.

За результатами навчання, стажування та підсумкового тестування студенти отримають сертифікати про підвищення кваліфікації та будуть зараховані до кадрового резерву на посади державних службовців.

***

«Організація роботи з документами та питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації»

З 25 по 27 березня в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів проходить тематичний короткостроковий семінар для начальників загальних відділів апаратів райдержадміністрацій.

Програмою навчання запланована серія тематичних зустрічей та практичних занять, на яких розглядатимуться основні завдання та організація роботи з документами в органах виконавчої влади; особливості підготовки розпорядчих, довідково-інформаційних документів, службових листів; організація документообігу, порядок обробки, реєстрація та контроль документів; інформаційні технології в державному управлінні та комп’ютеризація документообігу в органі влади.

Також посадовці розглянуть питання організації роботи зі зверненнями громадян; удосконалення системи контролю за виконанням завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації та станом реагування на запити, звернення, листи депутатів усіх рівнів.

Час оприлюднення: 25 березня 2013 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

Новини за 21 березня 2013р.

20 березня 2013 року
«Дисципліна та контроль у сфері діяльності органів виконавчої влади, забезпечення ефективності запобігання та протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування»

З 20 по 21 березня в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів проходить тематичний короткостроковий семінар для працівників управлінь та відділів облдержадміністрації, апаратів райдержадміністрацій, на яких покладено обов’язки щодо здійснення контролю. У відкритті взяли участь начальник відділу контролю апарату облдержадміністрації Олена Легейда та директор Центру Володимир Бойко.

Учасники семінару розглянуть напрямки удосконалення системи контролю за виконанням завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації та станом реагування на запити, звернення, листи депутатів усіх рівнів; основні завдання та організація роботи з документами в органах виконавчої влади; особливості правотворчої діяльності місцевих державних адміністрацій у процесі прийняття управлінських рішень; сучасного антикорупційного законодавства України та положення закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»; основні аспекти Закону України «Про правила етичної поведінки».

Програмою семінару передбачена низка практичних занять щодо культури усного та писемного ділового мовлення державного службовця, типових помилок в документах й методів їх усунення; комп’ютеризації документообігу та контролю за виконанням документів.

***

«Основні аспекти роботи в системі електронного документообігу в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування»

Сьогодні Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації проведено семінар-тренінг для посадових осіб місцевого самоврядування, державних службовців місцевих органів виконавчої влади та інших категорій слухачів Ніжинського району. У відкритті заходу взяла участь керівник апарату Ніжинської райдержадміністрації Тетяна Коник.

Робота з електронною поштою в системі електронного документообігу, система електронного документообігу (ведення довідників); система електронного документообігу (обробка вхідної кореспонденції); IP-телефонія, відеоконференц зв’язок, встановлення та налаштування клієнту Lingphone, реєстрація Sір-акаунтів, – ці, та ряд інших питань висвітлювали перед слухачами начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок та завідувач сектору інформаційно-комп’ютерного забезпечення Центру Артем Кошма.

Час оприлюднення: 20 березня 2013 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

«Захист прав громадян України в Європейському суді»

20 березня 2013 року
«Захист прав громадян України в Європейському суді»

міжрегіональна відеоконференція за участі представників Чернігова, Черкас, Чернівців, Рівного та Миколаєва (в рамках діяльності Мережі центрів європейської інформації) відбулася в приміщенні Чернігівського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.

Відомі юристи, адвокати, керівники правозахисних організацій України, начальники юридичних відділів адміністрацій та управлінь юстиції, науковці висвітлювали основні аспекти захисту прав українських громадян в Європейському Суді, особливості нормативно-правової бази, механізми підготовки відповідних пакетів документів. Окрім цього, предметом обговорення стали конкретні приклади захисту прав українців.

Зокрема, голова Адвокатського об’єднання «Чернігівська обласна колегія адвокатів», завідуючий Спеціалізованою юридичною консультацією у справах європейського суду з прав людини Геннадій Авраменко наводячи приклади розгляду справ у Європейському суді, зазначив, що тривалість розгляду таких справ в середньому сягає кількох років. Експерт підкреслив, що сьогодні значна кількість справ не може бути розглянута із-за технічних помилок, незнання українськими громадянами механізмів підготовки відповідних документів.

Захід відповідав одному з пріоритетних напрямків роботи, зазначеному у Стратегії розвитку Мережі ЦЄІУ до 2014 року, яка була прийнята минулого року на Форумі Мережі ЦЄІУ, а саме пошуку експертів з питань євроінтеграції та забезпечення їх комунікації з користувачами інформаційних послуг ЦЄІ. Веб-конференція підкреслила актуальність та перспективність роботи з експертами у рамках діяльності мережі ЦЄІУ.

Організаторами заходу в Чернігові виступили Центр європейської інформації Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. В.Г. Короленка та Сіверський інститут регіональних досліджень.

Час оприлюднення: 20 березня 2013 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

«Правові аспекти діяльності місцевих державних адміністрацій та запровадження нового законодавства про державну службу»

19 березня 2013 року
«Правові аспекти діяльності місцевих державних адміністрацій та запровадження нового законодавства про державну службу»

Таку назву має тематичний короткостроковий семінар для начальників юридичних відділів апаратів райдержадміністрацій, що проходить в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів з 19 по 21 березня.

Програмою семінару передбачено висвітлення таких питань, як: застосування норм права: теоретичні та практичні аспекти; особливості процесуального представництва місцевих державних адміністрацій та її окремих посадових осіб в судах та інших установах; права та нормотворчості при виконані завдань державного управління; питання повноважень місцевих органів виконавчої влади щодо земельного законодавства; культури усного та писемного ділового мовлення; етики державного службовця та основних аспектів Закону України «Про правила етичної поведінки».

Окрім цього, в рамках семінару слухачі візьмуть участь у відеокоференції «Захист прав громадян України в Європейському суді».

***

«Захист прав громадян України в Європейському суді»

відбудеться 20 березня 2013 р. у рамках діяльності Мережі центрів європейської інформації. Захід одночасно проходитиме в шести регіонах України: Черкасах, Чернівцях, Рівному, Дніпропетровську, Миколаєві.

Відомі юристи, адвокати, керівники правозахисних організацій України, начальники юридичних відділів адміністрацій та управлінь юстиції, науковці ознайомлять всіх присутніх з основними аспектами захисту прав українських громадян в Європейському Суді, нормативно-правовою базою, механізмами підготовки відповідних пакетів документів, наведуть конкретні приклади захисту прав українців та ін.

Учасники відеоконфенції, а це представники громадських організацій, державні службовці, викладачі, студенти та всі, зацікавлені зазначеною тематикою, зможуть взяти участь в обговоренні та з’ясувати важливі для себе питання.

В Чернігові організаторами заходу стали Центр європейської інформації Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. В. Г. Короленка та Сіверський інститут регіональних досліджень.

Місце проведення відео конференції в м. Чернігів: пр-т Миру, 43, аудиторія №3 Чернігівського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.

Початок о 15.00.

Запрошуємо до участі всіх бажаючих.

Час оприлюднення: 19 березня 2013 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

«Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації за напрямом 1501 «Державне управління»

18 березня 2013 року
«Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації за напрямом 1501 «Державне управління»»

Проходить в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для бухгалтерів сільських, селищних та міських рад з 18 по 22 березня. У відкритті навчання взяв участь директор Центру Володимир Бойко.

Під час тематичних зустрічей та конверсаторіумів слухачі розглянуть особливості планування та використання місцевих бюджетів; порядок нарахування, виплати, індексації та коригування заробітної плати; питання бухгалтерського обліку: нарахування зносу, складання меморіальних ордерів, ведення головної книги.

Для бухгалтерів висвітлюватиметься порядок подання звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів; питання оренди земель як важливої складової розвитку товарних земельних відносин і соціального захисту селян; угоди про асоціацію та зону вільної торгівлі: наслідки укладення для України; підготовки та запровадження програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм; психологічні засади продуктивності ділового спілкування.

Також запланована низка практичних занять, на яких посадовці удосконалюватимуть своє вміння працювати з електронними таблицями Microsoft Excel та користування Інтернетом.

Час оприлюднення: 18 березня 2013 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

«Регулювання містобудівної діяльності (генеральний план населеного пункту)»

14 березня 2013 року
«Регулювання містобудівної діяльності (генеральний план населеного пункту)»

Сьогодні Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів проведено семінар-тренінг для посадових осіб місцевого самоврядування, державних службовців місцевих органів виконавчої влади, інших категорій слухачів Куликівського району. Відкрив захід заступник голови Куликівської райдержадміністрації з питань житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Петро Єрко.

Заступник начальника управління містобудування та архітектури облдержадміністрації Валентина Гонца висвітлила для учасників заходу такі питання: законодавство у сфері містобудівної діяльності; зміст управління у сфері містобудівної діяльності та шляхи його реалізації; планування територій на державному, регіональному, районному та місцевому рівнях; містобудівна документація на місцевому рівні (генеральний план населеного пункту, план зонування території, детальний план території) та необхідність її актуалізації й оновлення.

Час оприлюднення: 14 березня 2013 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

«Керівник у процесі формування соціально-психологічного клімату в колективі»

13 березня 2013 року
«Керівник у процесі формування соціально-психологічного клімату в колективі»

семінар під такою назвою проведено Центром підвищення кваліфікації кадрів для посадових осіб місцевого самоврядування, інших категорій слухачів Щорського району. У відкритті взяли участь керівник апарату Щорської районної державної адміністрації Андрій Миргородський та директор Центру Володимир Бойко.

Перед учасниками семінару виступила доцент кафедри менеджменту Чернігівського державного технологічного університету, кандидат економічних наук Світлана Задорожна, яка окреслила поняття та рівні формування особи керівника, суть, зміст керівної діяльності, основні функції керівника при управлінні колективом та шляхи створення сприятливих психологічних умов діяльності колективу.

Час оприлюднення: 13 березня 2013 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052