Навчання для депутатів об’єднаних територіальних громад Чернігівського району

Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів спільно з Чернігівською районною радою організовано проведення навчання для депутатів об’єднаних територіальних громад Чернігівського району.

Семінар відкрили голова Чернігівської районної ради Олександр Ларченко та директор Центру, кандидат історичних наук Володимир Бойко. Вони висловили сподівання, що надалі подібні зустрічі будуть ініціювати самі депутати відповідних громад.

Наталія Мужикова
Наталія Мужикова

Під час семінару директор департаменту фінансів облдержадміністрації Валерій Дудко розказав про бюджетну систему України загалом та фінансово-економічний розвиток об’єднаних територіальних громад зокрема. Надзвичайно актуальними були і питання подання та оприлюднення декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування через систему електронного декларування, які розкрила Наталія Мужикова – начальник юридичного відділу апарату облдержадміністрації.

Під час зустрічі з начальником управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради Миколою Овсяником депутати знайомилися з державною політикою у сфері надання адміністративних послуг та організацією діяльності Центрів надання адміністративних послуг. А от тему організації роботи депутатів ради та її постійних комісій депутати обговорили з Олександрою Негодою – заступником начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради.

Час оприлюднення: 24 січня 2017 р.

Виконавець: Коваленко Н.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

Публічні закупівлі: від теорії до практики

Навчання з питань проведення публічних закупівель розпочалося в Центрі перепідгтовки та підвищення кваліфікації кадрів. Під час семінару, який проходить з 24 по 27 січня, висвітлюватимуться теоретичні та практичні аспекти проведення закупівель, а саме: засади державної політики у сфері закупівель; особливості нормативно-правової бази (ЗУ «Про публічні закупівлі»); основні відмінності нового закону, термінологія, сфера застосування та інші нормативно-правові акти. Розглядатимуться функції та права Уповноваженого органу; види процедур закупівель, умови їх застосування, перелік документів, порядок та строки оприлюднення інформації про публічні закупівлі в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro”.

Фахівці в сфері закупівель дізнаються про порядок функціонування електронної системи закупівель; порядок здійснення допорогових закупівель та електронний аукціон. Подальша мова піде про специфіку планування закупівель (визначення потреби; визначення очікуваної вартості закупівлі; формування річного плану закупівель та додатку до нього; порядок внесення змін до нього); визначення предмета закупівлі для товарів, послуг, робіт та окремих його частин предмета закупівлі; єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.

Учасники семінару ознайомляться зі способами організації закупівельної діяльності; примірним положенням, повноваженнями та функціями тендерного комітету та уповноваженої особи; особливостями створення централізованих закупівельних організацій. Увага звертатиметься на порогові показники при здійсненні закупівлі; оголошення про проведення відкритих торгів; строк для подання пропозицій, етапи відкритих торгів (загальна схема), період подачі пропозицій, зміни до тендерної документації, аукціон, період кваліфікації, визначення переможця та укладення договору.

Розглядатимуться вимоги до змісту тендерної документації; вимоги до технічної специфікації, опис предмета закупівлі; встановлення кваліфікаційних критеріїв; надання роз’яснень та внесення змін до документації конкурсних торгів; види тендерного забезпечення; умови забезпечення пропозиції; неповернення забезпечення та перевірка дійсності забезпечення. Також висвітлюватимуться питання контролю та відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель; звітності щодо здійснення закупівель; порядку оскарження процедур та організації громадського контролю у сфері закупівель.

Програмою семінару передбачена серія практикумів, під час яких слухачі тренуватимуться у проведенні допорогових закупівель з використанням системи Prozorro; процедури відкритих торгів; переговорної процедури закупівлі за новим Законом та складатимуть тендерну документацію відповідно до вимог щодо документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.

Час оприлюднення: 24 січня 2017 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052