Із найпоширенішими інструментами комунікації для об’єднаної територіальної громади ознайомилися посадовці в м.Острі

Центр підвищення кваліфікації кадрів для посадових осіб місцевого самоврядування Остерської міської ради провів тематичний короткотерміновий семінар-тренінг «Комунікація влади з громадськістю та ЗМІ»

У ході семінару Підгайний Петро Михайлович – заступник директора Центру, магістр державної служби розповів учасникам семінару про головні алгоритми побудови та зміцнення позитивного іміджу ОТГ; про цільові аудиторії іміджевої діяльності ОТГ, ознайомив з традиційними методами масової комунікації – це поширення власного інформаційного бюлетеня; інформування через дошки оголошень; інформування через загальні збори членів громади; поширення поточних друкованих інформаційних продуктів; проведення спеціальних заходів та масових акцій тощо.

Крім цього, посадові особи ознайомилися з окремими формами участі громадян у місцевому самоврядуванні та особливостями їх застосування відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Це стосувалося місцевих референдумів, загальних зборів громадян, місцевих ініціатив, громадських слухань та органів самоорганізації населення.

Також Сорокін Валерій Володимирович – начальник відділу співпраці зі ЗМІ Департаменту інформаційної діяльності та зв’язків з громадськістю обласної державної адміністрації під час семінару презентував для посадовців основні форми та методи висвітлення роботи органу місцевого самоврядування, практичні поради щодо комунікації через засобами масової інформації – це поширення прес-релізу, прес-анонса та пост-релізу, проведення прес-конференції, створення власних журналістських матеріалів; ознайомив з використанням комунікаційних сервісів в мережі Інтернет та питаннями інформаційної безпеки.

         У роботі семінару-тренінгу взяв участь Самодєлок Віктор Андрійович – Остерський міський голова.

      Час оприлюднення: 01 лютого 2018 року.
Виконавець: Підгайний П.М.
конт. тел.: (0462) 676 052

Професійна програма підвищення кваліфікації з англійської мови

Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації з англійської мови (перша сесія) за напрямом 6.020303 «Філологія» проходить в Чернігівському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів з 29 січня по 9 лютого 2017 р. Воно призначене для спеціалістів апарату, управлінь та відділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій та місцевих рад, на яких покладено обов’язки щодо питань європейської та євроатлантичної співпраці.

Навчання включає в себе серію практичних занять, під час яких держслужбовці та посадові особи місцевого самоврядування на матеріалах з англійської мови розглядатимуть питання, що стосуються європейської інтеграції України. Сюди відноситься: структура Європейського союзу та інституцій ЄС; специфіка державного управління; принципи належного врядування в європейському просторі та державна допомога (захист від конкуренції) як один із пріоритетних напрямків європейської інтеграції.

Увага слухачів звертатиметься на загальні засади конкурентної політики; складові ринків та монополій, захисту від монополій; розглядатимуть поняття «антиконкурентна поведінка», «обмеження конкуренції», «види монополій», «монопольна діяльність», «монополістична конкуренція», «антимонопольна політика», «економічна інфраструктура», «виробництво», «економічний розвиток», «спад економіки і безробіття», «комерційне та підприємницьке право», «інтелектуальна власність», «авторське право», «патент», «торгова марка», «спільне підприємство» тощо.

Робота з граматикою англійської мови передбачатиме опрацювання форм минулого (Past, PastPerfect), теперішнього (Present), майбутнього (Future) часу та модальних дієслів (can/could/be able to, may/might, will/would, ought to, must, need etc). Державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування опановуватимуть засади ділового та повсякденного спілкування (ведення переговорів, запит про роз’яснення, відмова від пропозиції, поступка, привітання, встановлення контакту, досягнення домовленості; ведення розмов по телефону; управління конфліктом, вирішення проблем, скарг, прийняття рішень, вибачення; спілкування у відрядженні, в аеропорті, на залізничній станції, в готелі, на конференції; міжкультурна комунікація у сфері бізнесу; участь у засіданнях, ділових зустрічах, переговорах, обмін інформацією, висловлення згоди/незгоди, пропозиції).

Час оприлюднення: 1 лютого 2018 р.

Виконавець:Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052