Маркетинг та брендування об’єднаної територіальної громади

 Про формування бренду об’єднаної територіальної громади, пошук можливостей для розвитку туризму на її території йдеться під час семінару «Маркетинг об’єднаної територіальної громади, брендування території та розвиток туристичного потенціалу», який проходить в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 23 – 24 жовтня 2018 р. До участі в обговореннях запрошені голови або їхні заступники, працівники апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, відповідальні за зазначений напрям роботи.

 Увага присутніх звертатиметься на цілі та інструменти маркетингу територій в контексті розвитку ОТГ; шляхи позиціонування туристичного потенціалу на внутрішньому та зовнішньому ринку туристичних послуг; основні аспекти розвитку музейної справи в області. Спілкуючись з працівниками Чернігівського історичного музею імені В.В. Тарновського, представники громад ознайомляться з такими напрямами роботи музеїв, як комплектування та зберігання фондів, інвентаризація та каталогізація колекцій, формування та презентація тематичних експозицій, екскурсійне обслуговування та інше. Говоритиметься й про організацію на території ОТГ роботи бібліотечної системи.

 Окрім цього, учасники семінару матимуть нагоду висловити власні думки щодо позиціонування своїх громад під час зустрічі за «круглим столом» на тему «Туризм – один із пріоритетних напрямів розвитку ОТГ» за участі представників туристичних садиб та парків природи.

Час оприлюднення: 24 жовтня 2018 р.

 Виконавець: Казіміров Д.В.

 конт. тел.: (0462) 676 052