Основні аспекти організації діяльності посадовця

    Під такою назвою в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 23 листопада пройшов тематичний короткотерміновий семінар для працівників апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, міст обласного значення, апаратів райдержадміністрацій, виконавчих апаратів районних рад, структурних підрозділів обласної державної адміністрації.

     Учасники семінару ознайомилися з основними завданнями та організацією роботи з документами в органах влади відповідно до вимог з Інструкції з діловодства; основними вимогами до організаційно-розпорядчих та аналітичних документів; засадами планування роботи та робочого часу державного службовця. Тренінгова складова семінару була присвячена етичним вимогам до діяльності посадовця та стратегіям поведінки під час виникнення та усунення конфліктних ситуацій. У форматі зустрічі за «круглим столом» обговорювалися питання організації контролю за станом реагування на запити та звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад усіх рівнів.

         Час оприлюднення: 23 листопада 2018 р.

Виконавець: Казіміров Д.

конт. тел.: (0462) 676 052