Управління персоналом в органах державної виконавчої влади

  За програмою постійно діючого семінару в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів розпочалося навчання начальників відділів (завідувачів секторів) управління персоналом структурних підрозділів обласної державної адміністрації, апарату районних державних адміністрацій, на яких покладено обов’язки щодо здійснення кадрової роботи.

  Під час першого заняття, що проходило 19 червня, учасники семінару ознайомилися з низкою актуальних питань  щодо проходження державної служби (проведення конкурсів, перевірок, присвоєння рангів державних службовців, обчислення стажу роботи, встановлення надбавок та заохочень).

   Увага присутніх зверталася на основні принципи функціонування системи професійного навчання державних службовців; особливості представлення до нагородження державними нагородами України, відзнаками  Кабінету Міністрів України та обласної державної адміністрації. Під час практичних занять мова йшла про організацію роботи з документами в органах виконавчої влади та основні зміни в новій редакції “Українського правопису» (2019).

  Час оприлюднення: 19 червня 2019 року
Виконавець: Казіміров Д.В.
конт. тел.: (0462) 676 052

Організація діяльності виконавчого комітету ради та підготовка організаційно-розпорядчих документів в органах місцевого самоврядування

Про це йшлося на виїзному семінарі-тренінгу в Любецькій селищній раді, який провів Центр підвищення кваліфікації кадрів для працівників виконавчого комітету, старост, депутатів селищної ради.

Посадові особи місцевого самоврядування мали змогу ознайомитися з актуальними питаннями, що стосувалися організації діяльності виконавчого комітету  ради: структури виконавчого органу ради; регламенту та планування роботи органу місцевого самоврядування; підготовки та проведення засідань виконкому та сесій;  роботи постійних депутатських комісій. Про це розповіла у своєму виступі Негода Олександра Іванівна – заступник начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради

Крім цього, на семінарі було практично розглянуто основні  вимоги щодо підготовки організаційно-розпорядчих документів (статутів, положень, інструкцій, правил, порядків, регламентів, штатних розписів), їх відповідності уніфікованим формам документів, встановленим державними стандартами на документацію та іншими нормативно-правовими актами, що містять вимоги до побудови форм і правил створення документів  в органах місцевого самоврядування – про це акцентував у виступі Підгайний Петро Михайлович – заступник директора Центру, магістр державної служби.

      Час оприлюднення: 19 червня 2019 року.
Виконавець: Підгайний П.М.
конт. тел.: (0462) 676 052