Основні засади реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування України

   За програмою постійно діючого тематичного семінару «Основні засади реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування України» в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 17 – 19 вересня проводиться друге заняття для керівників апаратів райдержадміністрацій, керуючих справами виконавчих апаратів Чернігівської, Ніжинської, Прилуцької, Новгород-Сіверської міських рад. Зі вступним словом до учасників навчання звернулася керівник апарату обласної державної адміністрації Ірина Соломаха.

    Керівники апаратів ознайомляться з основними завданнями та організацією роботи з документами в органах влади відповідно до вимог з Інструкції з діловодства; новелами проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування. Розглядатимуться засади організаційно-масової роботи в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування як складової реалізації реформи державного управління; головні напрямки запобігання рейдерству та захисту прав власності в Україні та державної реєстрації.

    В рамках семінару 18 вересня відбудеться навчальний візит до Сосниці, під час якого висвітлюватиметься організація роботи місцевої райдержадміністрації. Наступні практичні заняття охоплюватимуть аспекти планування кар’єри працівника як функція управління людськими ресурсами; застосування норм нового Українського правопису в діловій кореспонденції, розпорядчих актах органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. З метою розвитку лідерських якостей учасники семінару візьмуть участь у серії тренінгів щодо мотивації та цілепокладання, а також тайм-менеджменту як технології організації робочого часу державного службовця та посадової особи місцевого самоврядування.

 

Час оприлюднення: 18 вересня 2018 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Навчання з питань формування бюджетних запитів

  Особливості формування місцевих бюджетів та новації бюджетного законодавства обговорювалися під час тематичних короткотермінових семінарів «Формування бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів», організованих Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для головних бухгалтерів апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, міст обласного значення, виконавчих апаратів районних рад, апаратів виконкомів, Деснянської та Новозаводської районних у м. Чернігові рад (12–13 вересня) та відокремлених структурних підрозділів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад 17 – 18 вересня.

  Увага слухачів зверталася на перспективи децентралізації в умовах бюджетного процесу 2020 року; функціонування системи публічних закупівель в Україні та зміни і новації в сфері закупівель. Також висвітлювалися новації в пенсійному та податковому законодавстві України; порядок нарахування та перерахування внесків, виплата допомог, що сплачуються за рахунок Фонду соціального страхування.

      Час оприлюднення: 18 вересня 2019 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Як добувати та використовувати статистичні дані в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування

Актуальні питання, пов’язані зі створенням електронного обліку та збору даних, необхідних для аналізу і планування господарської діяльності територіальної громади обговорювали сьогодні працівники апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, міст обласного значення, апаратів райдержадміністрацій, виконавчих апаратів районних рад.

Спеціалісти Головного управління статистики у Чернігівській області – начальник відділу поширення інформації та комунікацій Олена Радченко, та начальник Управління збирання та підготовки даних Світлана Голованова – поінформували учасників тренінгу про способи і можливості використання статистичних та аналітичних даних, які надаються у вільний доступ державними органами статистики. Вони також звернули увагу слухачів на практичні питання і проблеми, пов’язані з майбутнім переписом населення.

Зацікавленість учасників семінару викликала презентація програмного комплексу «Погосподарський облік для сільських, селищних рад», представлена начальником відділу обробки даних статистики сільського господарства та навколишнього середовища Головного управління статистики Галиною Зінич.

Досвідом впровадження Програмного комплексу ділився з учасниками зустрічі Андрій Ткач, начальник відділу економічного розвитку та інвестицій Сосницької селищної ради. Сосницька об’єднана територіальна громада уже в 2015 році впровадила у свою діяльність цей Програмний комплекс, який дозволяє обліковувати, накопичувати і систематизувати дані погосподарського бліку в населених пунктах громади, генерувати довідки тощо.

Діяльність громади не обмежується сьогоденними господарськими справами. Потрібно переходити від збору статистичних даних до проектної роботи з даними. Про способи знаходження відкритих даних, можливості та практичні аспекти використання інших програмних продуктів і міжнародних відкритих баз для планування та аналізу соціально-економчного розвитку громади даними розповів Олександр Лашко, директор Громадської організації «Інформаційно-правовий центр «Захист права на інформацію».

Тренінг щодо визначення потреб громади і проведення опитування для збору даних провела зі учасниками навчання Надія Левицька – декан факультету соціальних технологій оздоровлення та реабілітації Чернігівського національного технологічного університету, кандидат психологічних наук.

Час оприлюднення:  18 вересня 2019 р.

Виконавець: Левченко Н.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

«Правове регулювання відносин між роботодавцями та найманими працівниками»

Такою була тема семінару-тренінгу, який відбувся у Деснянській селищній раді. Зустріч відкрила секретар ради Рудь Ніна Анатоліївна.

Про зміни у нормативно-правовій базі стосовно укладання трудових договорів, здійснення державного нагляду за дотриманням законодавства про працю та накладення штрафів за його порушення говорила з учасниками семінару Скоробагата Алла Василівна – головний державний інспектор відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів Управління Держпраці у Чернігівській області. Проведені перевірки засвідчили хороший рівень організації трудових відносин в Деснянській селищній раді, водночас виникають поточні проблеми, більшість з яких пов’язані з набуттям громадою нових повноважень.

Практичні аспекти поточної організації роботи Деснянської селищної ради та її виконавчого комітету, взаємодію з громадськістю слухачі обговорювали з Негодою Олександрою Іванівною – заступником начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради.

Час оприлюднення:  18 вересня 2019 р.

Виконавець: Левченко Н.В.

конт. тел.: (0462) 676 052