Лідерство та планування кар’єри службовця

Що означає бути лідером  та як будувати успішну кар’єру з’ясовували 19-20 вересня працівники апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, міст обласного значення, апаратів райдержадміністрацій, виконавчих апаратів районних рад, структурних підрозділів облдержадміністрації під час тренінгу, що проходив у Чернігівському центрі підвищення кваліфікації. Його учасники разом з кваліфікованими тренерами провели цікаві та змістовні заняття.

Чому успішність кар’єри посадовця залежить від правильного професійного самовизначення особистості та її системи цінностей і цілей? Як ефективно розпоряджатися дорогоцінним ресурсом часу як долати бар’єри в спілкуванні? Якими є шляхи вирішення конфліктних ситуацій та для чого розвивати власні лідерські якості? Відповіді на ці важливі питання шукали і знаходили учасники тренінгу. Адже непрості виклики сучасного професійного конкурентного середовища вимагають постійного самовдосконалення, високої компетентності та активної життєвої позиції службовця.

Час оприлюднення:  20 вересня 2019 р.

Виконавець: Левченко Н.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Запровадження системи электронного документообігу

В Борзнянській міській раді відбувся семінар на тему «Запровадження системи электронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування» для праівників апарату виконавчого комітету ради об’єднаної територіальної громади старости, депутатів міської ради. Основною темою було питання запровадження сучасних інформаційних технологій в роботу органу місцевого самоврядування.

У семінарі були висвітлині переваги електронного документообігу на прикладі системи документообігу обласної державної адміністрації

Основні аспекти організації роботи гуманітарної та соціальної сфер в області

Про організацію роботи гуманітарної та соціальної сфери області йдеться під час тематичного короткотермінового семінару, який проходить в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 19 – 20 вересня. Серед учасників навчання ‒ заступники голів із гуманітарних та соціальних питань  голів об’єднаних територіальних громад, райдержадміністрацій та міст обласного значення.

В рамках семінару висвітлюється низка питань, що стосуються розвитку освітньої галузі області, сфери надання соціальних послуг та захисту прав дітей, охорони культурної спадщини, бібліотечної справи та ін. Зокрема, обговорюватиметься стан реалізації Закону України «Про освіту» та концепції Нова українська школа; організація надання соціальних послуг сім’ям з дітьми, які опинились в складних життєвих обставинах та захист прав дітей в умовах децентралізації.

Далі розглядатиметься система інтегрувальних соціальних послуг в ОТГ; засади пенсійного забезпечення як основної форми соціального захисту населення; забезпечення реалізації повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в галузі соціального захисту населення; питання реформування первинної та вторинної ланки медичної допомоги в області.

Під час зустрічей за «круглим столом» мова йтиме про проблемні питання охорони культурної спадщини, розвитку туризму, реформування бібліотечної системи в умовах децентралізації; виклики на ринку праці та шляхи їх вирішення; стан реалізації державної політики у сфері сім’ї, молоді, оздоровлення, фізичної культури та спорту.

Час оприлюднення: 19 вересня 2018 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Основні засади реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування України

   За програмою постійно діючого тематичного семінару «Основні засади реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування України» в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 17 – 19 вересня проводиться друге заняття для керівників апаратів райдержадміністрацій, керуючих справами виконавчих апаратів Чернігівської, Ніжинської, Прилуцької, Новгород-Сіверської міських рад. Зі вступним словом до учасників навчання звернулася керівник апарату обласної державної адміністрації Ірина Соломаха.

    Керівники апаратів ознайомляться з основними завданнями та організацією роботи з документами в органах влади відповідно до вимог з Інструкції з діловодства; новелами проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування. Розглядатимуться засади організаційно-масової роботи в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування як складової реалізації реформи державного управління; головні напрямки запобігання рейдерству та захисту прав власності в Україні та державної реєстрації.

    В рамках семінару 18 вересня відбудеться навчальний візит до Сосниці, під час якого висвітлюватиметься організація роботи місцевої райдержадміністрації. Наступні практичні заняття охоплюватимуть аспекти планування кар’єри працівника як функція управління людськими ресурсами; застосування норм нового Українського правопису в діловій кореспонденції, розпорядчих актах органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. З метою розвитку лідерських якостей учасники семінару візьмуть участь у серії тренінгів щодо мотивації та цілепокладання, а також тайм-менеджменту як технології організації робочого часу державного службовця та посадової особи місцевого самоврядування.

 

Час оприлюднення: 18 вересня 2018 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Навчання з питань формування бюджетних запитів

  Особливості формування місцевих бюджетів та новації бюджетного законодавства обговорювалися під час тематичних короткотермінових семінарів «Формування бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів», організованих Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для головних бухгалтерів апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, міст обласного значення, виконавчих апаратів районних рад, апаратів виконкомів, Деснянської та Новозаводської районних у м. Чернігові рад (12–13 вересня) та відокремлених структурних підрозділів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад 17 – 18 вересня.

  Увага слухачів зверталася на перспективи децентралізації в умовах бюджетного процесу 2020 року; функціонування системи публічних закупівель в Україні та зміни і новації в сфері закупівель. Також висвітлювалися новації в пенсійному та податковому законодавстві України; порядок нарахування та перерахування внесків, виплата допомог, що сплачуються за рахунок Фонду соціального страхування.

      Час оприлюднення: 18 вересня 2019 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Як добувати та використовувати статистичні дані в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування

Актуальні питання, пов’язані зі створенням електронного обліку та збору даних, необхідних для аналізу і планування господарської діяльності територіальної громади обговорювали сьогодні працівники апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, міст обласного значення, апаратів райдержадміністрацій, виконавчих апаратів районних рад.

Спеціалісти Головного управління статистики у Чернігівській області – начальник відділу поширення інформації та комунікацій Олена Радченко, та начальник Управління збирання та підготовки даних Світлана Голованова – поінформували учасників тренінгу про способи і можливості використання статистичних та аналітичних даних, які надаються у вільний доступ державними органами статистики. Вони також звернули увагу слухачів на практичні питання і проблеми, пов’язані з майбутнім переписом населення.

Зацікавленість учасників семінару викликала презентація програмного комплексу «Погосподарський облік для сільських, селищних рад», представлена начальником відділу обробки даних статистики сільського господарства та навколишнього середовища Головного управління статистики Галиною Зінич.

Досвідом впровадження Програмного комплексу ділився з учасниками зустрічі Андрій Ткач, начальник відділу економічного розвитку та інвестицій Сосницької селищної ради. Сосницька об’єднана територіальна громада уже в 2015 році впровадила у свою діяльність цей Програмний комплекс, який дозволяє обліковувати, накопичувати і систематизувати дані погосподарського бліку в населених пунктах громади, генерувати довідки тощо.

Діяльність громади не обмежується сьогоденними господарськими справами. Потрібно переходити від збору статистичних даних до проектної роботи з даними. Про способи знаходження відкритих даних, можливості та практичні аспекти використання інших програмних продуктів і міжнародних відкритих баз для планування та аналізу соціально-економчного розвитку громади даними розповів Олександр Лашко, директор Громадської організації «Інформаційно-правовий центр «Захист права на інформацію».

Тренінг щодо визначення потреб громади і проведення опитування для збору даних провела зі учасниками навчання Надія Левицька – декан факультету соціальних технологій оздоровлення та реабілітації Чернігівського національного технологічного університету, кандидат психологічних наук.

Час оприлюднення:  18 вересня 2019 р.

Виконавець: Левченко Н.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

«Правове регулювання відносин між роботодавцями та найманими працівниками»

Такою була тема семінару-тренінгу, який відбувся у Деснянській селищній раді. Зустріч відкрила секретар ради Рудь Ніна Анатоліївна.

Про зміни у нормативно-правовій базі стосовно укладання трудових договорів, здійснення державного нагляду за дотриманням законодавства про працю та накладення штрафів за його порушення говорила з учасниками семінару Скоробагата Алла Василівна – головний державний інспектор відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів Управління Держпраці у Чернігівській області. Проведені перевірки засвідчили хороший рівень організації трудових відносин в Деснянській селищній раді, водночас виникають поточні проблеми, більшість з яких пов’язані з набуттям громадою нових повноважень.

Практичні аспекти поточної організації роботи Деснянської селищної ради та її виконавчого комітету, взаємодію з громадськістю слухачі обговорювали з Негодою Олександрою Іванівною – заступником начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради.

Час оприлюднення:  18 вересня 2019 р.

Виконавець: Левченко Н.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Розпочалося навчання новопризначених працівників органів місцевого самоврядування

 

 Практичні аспекти застосування ЗУ “Про службу в органах місцевого самоврядування”, зміни в новій редакції “Українського правопису”; питання корпоративної культури та іміджу посадової особи місцевого самоврядування розглядаються в рамках навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації, що проводиться в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для новопризначених спеціалістів апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, міст обласного та районного значення, виконавчих апаратів районних рад.

 Програмою першої сесії,  що триватиме з 16 по 20 вересня, передбачено висвітлення аспектів ЗУ «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію»; новацій міністерства юстиції України (функціонування загальнонаціонального проекту «Я МАЮ ПРАВО»); особливостей надання безоплатної правової допомоги; соціальних аспектів запобігання торгівлі людьми та правових механізмів забезпечення принципу рівноправності жінок і чоловіків у суспільстві.

 Під час практичних занять учасники навчання дізнаються про мапування громад як інструмент розвитку території; засади енергозбереження та енергоменеджменту та застосування сучасних інформаційних технологій в діяльності органів влади та органів місцевого самоврядування. У форматі тренінгу розглядатимуться складові професійної мотивації  та цілепокладання; принципи і методи побудови ефективних комунікацій, врегулювання конфліктних ситуацій та інші складові ділового спілкування публічних службовців.

 Час оприлюднення:  16 вересня 2019 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Дисциплінарна відповідальність державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Врегулювання конфлікту інтересів

Якими будуть принципи, умови та особливості проходження служби в органах місцевого самоврядування після зміни законодавства? Яким є зараз і буде в майбутньому правовий статус посадових осіб місцевого самоврядування? Як зміняться умови оплати праці посадовців? Коли виникає конфлікт інтересів та як його врегульовувати? Отримати відповіді на ці та інші питання працівникам апарату виконкому та депутати ради Гончарівської об’єднаної територіальної громади допомагали Галайко Ірина Анатоліївна – в.о. начальника Міжрегіонального управління Національного агентства України у м. Києві, Київській, Чернігівській та Черкаській областях та Вересоцький Іван Валерійович – головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату Чернігівської облдержадміністрації.

Під час тренінгу «Дисциплінарна відповідальність державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Врегулювання конфлікту інтересів», який відбувся у Гончарівській селищній раді 13 вересня 2019 року, учасники також розглядали питання, пов’язані з дисциплінарною відповідальністю службовців і антикорупційним законодавством. Слухачі ознайомились із практичними аспектами застосування нормативно-правових актів, що регулюють питання притягнення до дисциплінарної, адміністративно та кримінальної відповідальності державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування.

Час оприлюднення: 13 вересня 2019 р.

Виконавець: Левченко Н.

конт. тел.: (0462) 676 052

Розпочався семінар для директорів районних та міських центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Важливі питання надання допомоги соціально вразливим категоріям населення обговорюють директори центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Чернігівської області під час семінару, який розпочався у Чернігівському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації.

Привітавши учасників зустрічі, директорка Чернігівського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Кот Алла Анатоліївна окреслила виклики, які спричиняють негативний вплив на соціально та економічно вразливі групи населення. Як мінімізувати цей влив, надати дієву допомогу і підтримку тим, хто її конче потребує? Що відбувається в системі інституційного догляду дітей в процесі її реформування? Які зміни сталися в нормативно-правовій базі сфери надання соціальних послуг? Відповідь на ці та інші нагальні питання в роботі Центрів шукали учасники зустрічі під час спілкування з представниками Чернігівської обласної державної адміністрації, Управління праці та соціального захисту населення Новозаводської районної у м. Чернігові ради, зі спеціалістами Чернігівського обласного центру СССДМ.

Директорів центрів цікавили практичні аспекти співпраці центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з центрами зайнятості та центрами надання безоплатної вторинної  правової допомоги.

Учасники зустрічі обговорили також шляхи вирішення спільних проблем, які виникають у роботі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в сучасних мінливих умовах реформування українського суспільства.

Час оприлюднення: 11 вересня 2019 р.

Виконавець: Левченко Н.В.

конт. тел.: (0462) 676 052