Про очікувані зміни в законодавстві щодо здійснення публічних закупівель, нюанси проведення процедур закупівель, оформлення відповідної тендерної документації йшлося під час семінару-тренінгу «Українське законодавство про публічні закупівлі», проведеного Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів в Бахмачі 15 жовтня 2019 р. До участі у заході запрошувалися представники органів державної влади, органів місцевого самоврядування Бахмацького району, відповідальні за здійснення закупівель.
Увага присутніх зверталася на офіційні джерела інформації (сайти, інтерактивні сервіси та аналітичні інструменти), якими варто користуватися фахівцям у сфері закупівель; принципи здійснення закупівель; законодавче забезпечення та порядок проведення «допорогових» та «надпорогових закупівель»; визначення вимог до предмета закупівлі (технічні та якісні характеристики); оформлення та укладання договорів з постачальниками товарів, робіт та послуг.
Подальша мова йшла про організацію закупівельної діяльності, зокрема повноваження членів тендерного комітету або уповноважених осіб, відповідальних за проведення процедур закупівель. Наголошувалося на тому, що розпорядники бюджетних коштів повинні мати відповідні накази, в яких чітко прописані обов’язки фахівців, відповідальних за проведення процедур та оприлюднення необхідних документів.
Окреслювалися ключові підходи та варіанти формування річного плану закупівель, додатку до нього, внесення змін та строки їх оприлюднення. На конкретних прикладах учасники семінару визначали алгоритм проведення процедур закупівель, підстави для їх відміни, а також розглянули типові помилки, що допускаються при плануванні та проведенні процедур. Окрім цього, висвітлювалися повноваження органів контролю, порядок здійснення моніторингу закупівель та відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Час оприлюднення: 15 жовтня 2019 р.
Виконавець: Казіміров Д.В.
конт. тел.: (0462) 676-052