Публічні закупівлі: за кілька кроків до запровадження нових змін

Понад 160 працівників органів місцевого самоврядування та державної влади взяли участь у серії дистанційних семінарів на тему «Правові та практичні аспекти здійснення публічних закупівель». 15 квітня пройшов заключний семінар, в якому на відміну від попередніх, дві третини учасників склали представники районних державних адміністрацій.
Мова йшла про ключові положення нової редакції Закону, засади організації закупівельної діяльності замовника. Висвітлювалися новації щодо здійснення переговорної процедури та застосування спрощеної закупівлі (алгоритм проведення, розміщення оголошення, реєстрація договору та публікація звітів). З огляду на ситуацію обговорили також особливості проведення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах карантину та спрямованих на здійснення заходів з подолання коронавірусної хвороби (COVID-19).
Учасників зустрічі цікавили питання стосовно вищої освіти уповноваженої особи (юридична або економічна); ким складається річний план закупівель після 19 квітня 2020 р. (уповноважена особа або тендерний комітет); чи може бути секретар тендерного комітету уповноваженою особою, а також умови, за яких застосовується та чи інша процедура закупівлі. Окрім цього, вони отримали практичні роз’яснення щодо оприлюднення інформації про закупівлю за новими правилами; підготовки тендерної документації та оскарження закупівель.
У зв’язку з великим запитом на такого роду навчання Центр розглядає доцільність проведення додаткового, сьомого семінару з питань публічних закупівель. Для цього проводитиметься Google-анкетування. Тому просимо територіальні громади та райдержадміністрації повідомляти свої побажання в мессенджер офіційної сторінки Центру на Facebook.