Державна реєстрація актів цивільного стану –

правовим та практичним аспектам цієї теми присвячене навчання на спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації, що триватиме з 1️⃣0️⃣ по 1️⃣2️⃣ червня 2020 року.

Воно організоване Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації для працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану по Чернігівському регіону Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми).
Протягом трьох днів за змішаною формою навчання учасники будуть опрацьовувати аспекти державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, зміни імені, реєстрації шлюбу, розірвання шлюбу✍️, смерті тощо.
Навчання проводитиме Олена Ющенко – в.о. начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Чернігівській області Управління державної реєстрації Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми).

Як правильно організувати роботу ЦНАПу

Відповідь на це запитання з’ясовували для себе адміністратори та працівники центрів надання адміністративних послуг, особи, яких визначено відповідальними за організацію діяльності ЦНАПу рад об’єднаних територіальних громад під час вебінару проведеного Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Організація діяльності ЦНАПів».
Про нормативно-правове забезпечення діяльності Центрів надання адміністративних послуг йшлося під час виступу Світлани Лисенко – заступника начальника відділу забезпечення розвитку підприємництва Департаменту розвитку економіки та сільського господарства облдержадміністрації.
Під час візуалізованої лекції-бесіди Олексій Голован – заступник начальника управління – начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради зацікавив учасників семінару цікавою розповіддю про організацію та надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування в період карантину та на проблемних питаннях та шляхах їх вирішення, які виникають під час прийому документів в сферах реєстрації місця проживання та реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Увага шістдесяти посадовців зверталася спікером на роботу з відкритими даними, електронними кабінетами та електронними реєстрами; оформленні дозвільних документів щодо самовільної забудови. Також йшлося про актуальні питання державної реєстрації громадських формувань, організацію електронного діловодства та ін.
Учасників вебінару цікавили питання стосовно доступності послуг та оперативності обслуговування в ЦНАПі; кількості адміністраторів ЦНАПу на кількість населення; надання у ЦНАПах адміністративних послуг соціального характеру; як зареєструвати право власності на споруду “Артезіанська свердловина”; чи є порушенням, якщо орган реєстрації не має доступу до Держреєстру речових прав і після прийняття Постанови КМУ “Про внесення змін до правил реєстрації…” продовжуватиме реєструвати осіб; яким чином буде діяти програма Е-малятко тощо. На всі запитання посадовці отримали вичерпні відповіді спікерів.
Кожен учасник вебінару отримає сертифікат про підвищення кваліфікації встановленого зразка.

Про новели в організації проходження державної служби

йшлося під час навчання за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації “Управління персоналом в органах державної виконавчої влади” в Чернігівському регіональному центрі підвищення кваліфікації кадрів для начальників відділів (завідувачів секторів) управління персоналом структурних підрозділів обласної державної адміністрації, апарату районних державних адміністрацій, на яких покладено обов’язки щодо здійснення кадрової роботи.
Перше заняття за цією програмою здійснювалося в режимі реального часу за допомогою комунікаційної системи webex. Під час семінару Олексій Хоменко – начальник управління по роботі з персоналом апарату обласної державної адміністрації ознайомив учасників з особливостями управління персоналом в обласній та районних державних адміністраціях.
У ході навчання Людмила Панасенко – начальник відділу кадрового менеджменту управління по роботі з персоналом апарату обласної державної адміністрації, магістр державної служби акцентувала увагу посадовців на новелах в організації проходження державної служби та обговорила проблемні питання, що стосувалися посадових інструкцій державних службовців; покладання обов’язків за вакантною посадою в період карантину; професійного навчання державних службовців; проведення конкурсу на заміщення вакантних посад держслужбовців в умовах карантину; надбавок та заохочень державних службовців; покладання додаткових обов’язків тощо.
Ірина Хіловська – головний спеціаліст відділу проходження державної служби управління по роботі з персоналом апарату обласної державної адміністрації звернула увагу кадровиків на актуальних питаннях прийняття на державну службу (конкурси, проведення спеціальних перевірок).
Під час вебінару Світлана Бутенко – головний спеціаліст відділу проходження державної служби управління по роботі з персоналом апарату обласної державної адміністрації, магістр державної служби зосередила також увагу посадовців на моніторингу виконання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця (індивідуальної програми професійного розвитку) відповідно до Методичних рекомендацій Національного агентства України з питань державної служби.