такою була тема навчання для начальників юридичних відділів апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, апаратів райдержадміністрацій та спеціалістів, на яких покладено обов’язки юридичного супроводу діяльності органу державної влади чи місцевого самоврядування.
Відкрили навчання директор Центру Володимир Бойко та заступник начальника юридичного відділу апарату обласної державної адміністрації Валентина Стасюк.
Олексій Хоменко – начальник управління по роботі з персоналом апарату обласної державної адміністрації ознайомив учасників з правовими аспектами управлінської діяльності у вирішенні кадрових питань.
Разом з начальником відділу роботи зі зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації Оленою Соловей учасники обговорили практичні аспекти застосування законодавства про розгляд звернень громадян.
Про Зміни в чинному законодавстві щодо реалізація повноважень місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування в сфері земельних правовідносин говорила Наталія Сокирко – головний спеціаліст юридичного відділу апарату облдержадміністрації.
А правові аспекти визначення та діяльності уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції та законодавчі шляхи врегулювання конфлікту інтересів висвітлював Іван Вересоцький – головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації.
Час оприлюднення: 10 червня 2020 року
Виконавець: Коваленко Н.В.
конт. тел.: (0462) 676 052


Відкриваючи зустріч, професор кафедри історії України Ніжинськогодержавного університету ім. Гоголя Сергій Лепявко, звернув увагу слухачів на значний потенціал та унікальні можливості Чернігівської області у цій сфері.
Про досвід діяльності «Менщина Туристична», пошук ідей, цікаві підходи до розвитку туризму у громаді, маленькі секрети та цікаві «фішки» в організації туристичних подій розповідала Вікторія Неруш, керівник апарату Менської райдержадміністрації.
Про основні етапи регуляторної діяльності органів місцевого самоврядування, їх законодавче підґрунтя, особливості підготовки регуляторних актів, актів регуляторного впливу та особливості процедур обов’язкового оприлюднення регуляторних актів йшлося під час дистанційного навчання «Регуляторна діяльність органів місцевого самоврядування:
вимоги законодавства та існуюча практика», що проходило в Центрі підвищення кваліфікації кадрів 18 червня. Цільова аудиторія – голови та заступники голів рад об’єднаних територіальих громад.
місцевих податків і зборів. Далі обговорювалися особливості застосування М-тесту малого бізнесу як складової аналізу регуляторного впливу та практичні аспекти запобігання можливим порушенням під час прийняття проєктів рішень, що має ознаки регуляторного акту.
Які зміни очікуються в оплаті державних службовців, як прийняти людину на посаду державної служби за контрактом, як підвищувати кваліфікацію держслужбовцям та посадовим особам місцевого самоврядування в умовах карантину та інші нагальні питання цікавили учасників онлайн-навчання «Основні засади реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування», що проходило 17 червня. Захід організований Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації спільно з Національним агентством України з питань дежравної служби та Програмою Ради Європи «Децентралізація і реформа місцевого самоврядування в Україні».

Від обов’язку постійно підвищувати кваліфікацію державних службовців ніхто не звільняв», – наголосила в.о. директора Генерального департаменту з питань професійного розвитку Нацдежрслужби Людмила Рикова. Разом з керівником експертної групи з питань розвитку системи професійного навчання Департаменту Юлією Вернигор та експертом Програми Ради Європи «Децентралізація і реформа місцевого самоврядування в Україні» Наталією Гнидюк вони звернули увагу учасників на можливості для навчань в дистанційному режимі, які надають заклади післядипломної освіти, зокрема, через Портал управління знаннями. Також був презентований проект змін в системі професійного навчання. Державні службовці можуть розраховувати на збільшення обсягів кредиту за самоосвітою, а також отримують можливість коригувати індивідуальні програми підвищення кваліфікації.



