Відповідь на це запитання з’ясовували для себе голови, заступники голів об’єднаних територіальних громад, адміністратори та працівники центрів надання адміністративних послуг, особи, яких визначено відповідальними за організацію діяльності ЦНАПу рад об’єднаних територіальних громад під час вебінару, проведеного Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Організація діяльності ЦНАПів: зміни законодавства».
Про нормативно-правове забезпечення діяльності Центрів надання адміністративних послуг в контексті змін до Закону України “Про адміністративні послуги” йшлося під час виступу Світлани Лисенко – заступника начальника відділу забезпечення розвитку підприємництва Департаменту розвитку економіки та сільського господарства обласної державної адміністрації.
Під час візуалізованої лекції-бесіди Олексій Голован – заступник начальника управління – начальник відділу – державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради розповів про специфіку організації та надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування під час адаптивного карантину.
Увага учасників навчання зверталася спікером на проблемні питання та шляхи їх вирішення, які виникають під час прийому документів в сферах реєстрації місця проживання та реєстрації речових прав на нерухоме майно, а також щодо регулювання адміністративного збору.
Основні акценти виступу також були розставлені на питаннях інформаційної безпеки (цифрової гігієни) співробітників ЦНАП. Крім цього, пан Олексій розповів про першу в Україні комплексну адміністративну послугу «еМалятко», при створенні якої застосовано принцип об’єднання послуг за життєвою ситуацією та яка передбачає 10 послуг для батьків новонароджених в одній послузі від держави. Посадовці також отримали знання про мобільний застосунок Дія та про послуги, які можна отримати за його допомогою.
Час оприлюднення: 27 серпня 2020 року
Виконавець: Підгайний П.М.
конт. тел.: (0462) 676 052


27 серпня ц.р. учасники навчання ознайомляться з темами, що стосуються нормативно-правової бази щодо роботи з прийомними, опікунськими сім’ями, дитячими будинками сімейного типу; інформаційною кампанією щодо поширення сімейних форм виховання та попередньою роботою з кандидатами на створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу; взаємодією служб у справах дітей та центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді під час створення та функціонування прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу. Посадовцям практично розкажуть про соціальне супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, ведення особової справи, виконання наказу Міністерства Соціальної політики України «Про затвердження Державного стандарту соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського» від 11.08.2017 року №1307 та ін.