Як провести першу сесію в територіальній громаді; чи можна здійснювати реорганізацію; як порахувати скликання ради; скільки має бути депутатських комісій та інші перші кроки новостворених громад обговорювалися під час дистанційних навчань на тему «Організація роботи виконкому ради об’єднаної територіальної громади, особливості формування структури та штатного розпису, регламент їхньої роботи та діловодство. Вебінари організовані Чернігівським центром підвищення кваліфікації 9 та 10 листопада для Бахмацької, Березнянської та Ріпкинської і Седнівської громад відповідно.
З учасниками навчання спілкувався експерт з питань діяльності старост та співробітництва територіальних громад, директор сайту Староста Профі Олександр Врублевський. Насамперед він звернув увагу на питання реорганізації місцевих рад, розподілу майна та бюджетних коштів в контексті законопроєкту 3651-д. Були детально проговорені аспекти підготовки локальних нормативно-правових актів, а саме – регламенту ради, статуту, положення про постійні комісії; положення про старосту та регламентного документу майбутнього виконавчого органу. Також йшлося про правові прогалини щодо призначення, повноважень старост та порядку організації їхньої роботи.
Олександра Негода, заступник начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради, обговорила з присутніми особливості формування структури та штатного розпису виконавчих комітетів; організацію їхньої діяльності, що включає регламент та планування роботи органу місцевого самоврядування, підготовку та проведення засідань виконкому та сесій. Вона навела орієнтовний перелік питань, які варто розглянути на першій сесії; надала поради щодо визначення оптимальної кількості постійних комісій та напрямів їхньої діяльності. Наостанок експерти наголосили, що перші кроки громад будуть успішними, якщо враховуватимуть в першу чергу інтереси їхніх жителів. А тому має бути одна партія – партія мешканців громади.
Час оприлюднення: 11 листопада 2020 року
Виконавець: Казіміров Д.
конт. тел.: (0462) 676 052