За спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Новели законодавства України про службу в органах місцевого самоврядування, практичні аспекти проходження служби» 03 лютого 2023 р. Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації проведено перше заняття для керуючих справами апаратів виконкомів рад територіальних громад області.
Перше заняття за цією програмою передбачає проведення трьох одноденних семінарів-навчань відповідно 03, 10 та 24 лютого 2023 р.
У перший день вебінару посадовці ознайомилися з питаннями, що стосувалися фінансового контролю та моніторингу способу життя та методики подання та оприлюднення декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, через систему електронного декларування; організації діяльності виконавчого комітету ради, регламенту та планування роботи виконкому ради територіальної громади; практичних аспектів ведення діловодства в апараті виконкомі рад територіальних громад тощо.
У ході навчання керуючі справами апаратів виконкомів рад територіальних громад отримали відповіді на численні запитання стосовно того, на яких посадових осіб закладів, установ та організацій не поширюється обов’язок подання декларацій та інші заходи фінансового контролю? чи є уповноважена особа з питань закупівель, уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції суб’єктами декларування? для кого регламент місцевої ради є зобов’язуючим? скликання чергової та позачергової сесій, оформлення окремих документів згідно з ДСТУ 4163: 2020 та ін.
Вебінар за цією програмою здійснювався в режимі реального часу за допомогою комунікаційної системи 3СХ.