Основні аспекти організації діяльності публічного посадовця

Під такою назвою в Чернігівському регіональному центрі підвищення кваліфікації 05–06 вересня 2023 року розпочалося навчання за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації.
Цільова аудиторія: державні службовці місцевих державних адміністрацій, посадові особи органів місцевого самоврядування.
Основна мета програми підвищення кваліфікації – поглиблення та оновлення теоретичних знань, розвиток практичних умінь і навичок, необхідних державним службовцям та посадовим особам місцевого самоврядування для ефективного вирішення завдань організації професійної діяльності.
129 учасників семінару ознайомилися з основними аспектами планування роботи та робочого часу посадовця: тайм-менеджментом; комунікативною компетентністю державного службовця та посадової особи місцевого самоврядування; іміджем та його значенням в діяльності посадовця; лідерством та командною роботою в публічному управлінні тощо.
Навчання здійснювалося в режимі реального часу за допомогою комунікаційної системи 3СХ.
За підсумками навчання усі учасники вебінару отримали сертифікат про підвищення кваліфікації.