Які доходи необхідно декларувати публічним посадовцям в умовах воєнного стану?

з’ясовували на першому занятті за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Законодавство у сфері державної служби: існуючі процедури та новели» в Чернігівському регіональному центрі підвищення кваліфікації 11 січня 2024 р.
Навчання за цією програмою було проведено з метою підвищити обізнаність державних службовців департаментів обласної державної адміністрації: економічного розвитку; агропромислового розвитку; інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю; енергоефективності, транспорту, зв’язку та житлово-комунального господарства; Управлінь: капітального будівництва; містобудування та архітектури; Державного архіву області щодо правил і повноти заповнення е-декларацій.
Валентин Дубок – начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції обласної державної адміністрації, магістр державного управління під час візуалізованої лекції-бесіди звернув увагу посадовців на те, які види декларацій є та як підготуватися до подання декларації, а також розказав про те, як покроково заповнити декларацію; додаткові інструменти фінансового контролю, а також про відповідальність, що передбачена за порушення вимог декларування.

??Цифровізація – це наша реальність

Більше 100 представників органів місцевого самоврядування області розпочали сьогодні навчання за програмою «Впровадження системи електронного документообігу в діяльність органів місцевого самоврядування».
Протягом двох днів зі слухачами будуть працювати начальник відділу з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Чернігівської ОДА Олександр Клименок та секретар Менської міської ради Юрій Стальниченко.
Під час навчання посадовці розглянуть наступні питання:
✅ведення штатної структури організації;
✅формування номенклатури справ;
✅робота з модулем електронної пошти;
✅реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в СЕД, підготовка резолюцій;
✅візування та підписання проєктів документів, приймання, відправка вхідної та вихідної кореспонденції через систему електронної взаємодії(СЕВ ОВВ);
✅отримання витягів з спадкового реєстру за допомогою СЕВ ОВВ;
✅Робота з модулем сесійної діяльності.
Під час навчання слухачі не лише дізнаються теоретичну базу із зазначених питань, але велика увага приділятиметься формуванню саме практичних навичок та вмінь користування електронною системою документообігу.