Психологічні основи ефективного управління в органах публічної влади

31 травня в Центрі завершилось дводенне навчання за програмою підвищення кваліфікації «Психологічні основи ефективного управління в органах публічної влади». Навчання відбувалося дистанційно для більш ніж 100 державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування області.

Під час навчання слухачі дізнавались та дискутували про:

-соціально-психологічне забезпечення реалізації змін;

-стратегії та механізми забезпечення сприйняття змін;

-психологічні основи ефективного управління;

-психологію особистості керівника;

-тайм-менеджмент як механізм розвитку лідерських якостей посадовця;

-управління особистою ефективністю.

Посадовці детально розглянули soft skills, необхідні для ефективного управління в органах публічної влади: відповідальність, вміння працювати в команді, вміння дякувати, вміння організовувати свій час та інші.

Немає опису світлини.