Основні аспекти організації діяльності публічного посадовця

Під такою назвою в Чернігівському регіональному центрі підвищення кваліфікації 08–09 серпня 2024 року відбулося навчання за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації.

Цільова аудиторія: державні службовці місцевих державних адміністрацій, посадові особи органів місцевого самоврядування.

Основна мета програми підвищення кваліфікації – поглиблення та оновлення теоретичних знань, розвиток практичних умінь і навичок, необхідних державним службовцям та посадовим особам місцевого самоврядування для ефективного вирішення завдань організації професійної діяльності.

У перший день навчання Володимир Кушнірюк – доцент кафедри публічного управління та адміністрування Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, кандидат психологічних наук розповів про імідж та його значення в діяльності публічного посадовця.

Під час візуалізованої лекції-бесіди він, зокрема, акцентував увагу на тому, що імiдж виступає «важелем» якостi та ефективностi процесу функцiонування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, який формується у свiдомостi громадськостi пiд враженням вiд них самих та їх професiйної дiяльностi. У процесі діалогу було з’ясовано, що головними чинниками, якi формують iмiдж публічних посадовців є: якiсть послуг, якi надаються; рiвень компетентностi працiвникiв; дiяльнiсть органу влади та її посадовцiв у вирiшеннi соцiальних проблем; дотримання посадовцями етичних норм тощо.

Також пан Володимир у ході розгляду теми, що стосувалася лідерства та командної роботи в публічному управлінні розповів про сутність, технології, процеси та механізми розвитку лідерства як цілеспрямованого процесу формування відповідних якостей та навичок. Звернув увагу посадовців на тому, що аспект проблеми лідерства враховує можливість формування і розвитку лідерських якостей шляхом навчання і самонавчання.

Крім цього, державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування ознайомилися з основними аспектами планування роботи та робочого часу посадовця: тайм-менеджментом; управлінням особистою ефективністю тощо.

Під час навчання публічні посадовці цікавилися питаннями: який стиль лідерства використовується в управлінні найчастіше? що потрібно для того щоб бути лідером? Як покращити свій тайм-менеджмент?

Навчання здійснювалося в режимі реального часу за допомогою комунікаційної системи 3СХ. У навчанні взяли участь 146 посадовців.

За підсумками навчання усі учасники вебінару отримали сертифікат про підвищення кваліфікації.

На зображенні може бути: 5 людей та текст