Як планувати роботу та робочий час посадовця?

19 – 20 вересня 2024 року в Чернігівському регіональному центрі підвищення кваліфікації відбулося навчання за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Основні аспекти організації діяльності

публічного посадовця» для державних службовців місцевих державних адміністрацій, посадових осіб органів місцевого самоврядування.

У перший день навчання Марина Лещенко – старший викладач Національного університету «Чернігівська політехніка» розширила знання публічних посадовців про стрес та управління ним. У ході візуалізованої лекції-бесіди було розкрито різні підходи до поняття стресу, причини виникнення, його форми, динаміку, оцінку. Під час практичних вправ удалося cформувати знання, уміння і практичні навички учасників навчання щодо ефективних способів запобігання руйнівним для людини наслідкам стресу, нейтралізації його негативного ефекту та управління стресом для досягнення найоптимальнішого рівня життєдіяльності та душевного комфорту тощо.

Крім цього, державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування ознайомилися з основними аспектами планування роботи та робочого часу посадовця: тайм-менеджментом.

У другий день навчання Володимир Кушнірюк – доцент кафедри публічного управління та адміністрування Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, кандидат психологічних наук розповів про імідж та його значення в діяльності публічного посадовця.

Також пан Володимир у ході розгляду теми, що стосувалася лідерства та командної роботи в публічному управлінні розповів про сутність, технології, процеси та механізми розвитку лідерства як цілеспрямованого процесу формування відповідних якостей та навичок.

Навчання здійснювалося в режимі реального часу за допомогою комунікаційної системи 3СХ. У навчанні взяли участь 115 посадовців.

За підсумками навчання усі учасники вебінару отримали сертифікат про підвищення кваліфікації.

На зображенні може бути: 5 людей та текст