Організація та правові аспекти діяльності центрів надання адміністративних послуг

Під такою назвою Чернігівський регіональний центр підвищення кваліфікації провів 15 серпня 2024 року дистанційне навчання за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації для адміністраторів та працівників ЦНАПів, осіб, яких визначено відповідальними за організацію діяльності ЦНАПу територіальних громад.

Мета цієї програми – підвищення рівня професійної компетенції щодо взаємодії органів виконавчої влади та місцевого самоврядування їх посадових осіб, які уповноважені здійснювати функції публічної адміністрації, з фізичними та юридичними особами щодо розгляду і вирішення адміністративних справ у рамках загальних правил здійснення адміністративної процедури. Удосконалення знань і практичних навичок щодо запровадження загальної адміністративної процедури, прийняття ефективних рішень, оптимізації комунікації людини та бізнесу з публічною адміністрацією.

Під час навчання розглянуто чотири блоки питань що стосуються:

– Особливості роботи ЦНАП за умов воєнного стану;

– Надання адміністративних послуг за умов воєнного стану (перелік послуг, реєстрація ВПО, особливості реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень);

– Послуги, що надаються громадянам органами Пенсійного фонду України;

– Надання адміністративних послуг з питань державної реєстрації актів цивільного стану

У навчанні взяло участь п’ятдесят посадовців органів місцевого самоврядування.

У ході навчання адміністратори та працівники ЦНАПів цікавились питаннями зміни способу виплати пенсій, видачі довідок про перебування на обліку та про зарплату, надання допомоги на поховання тощо.