Студенти випускних курсів вищих навчальних закладів Чернігова та Ніжина 3 квітня закінчили навчання з програмою семінару «Державна служба та служба в органах місцевого самоврядування в Україні: правовий статус, стиль і методи роботи». Молодих людей привітали перший заступник – керівник апарату облдержадміністрації Сергій Журман та начальник Управління державної служби Головного управління державної служби України в Чернігівській області Валентин Дубок. Вони побажали випускникам свідомо поставитися до вибору професії державного службовця, врахувати її специфіку та рівень відповідальності і, водночас, належним чином оцінити її можливості щодо свого подальшого професійного зростання та особистого внеску в державотворчі процеси сучасної України.

Час оприлюднення: 3 квітня 2015 р.

Виконавець: Д.В. Казіміров

(0462) 676-052

Друге заняття за програмою постійно діючого семінару «Правові підстави та організаційні засади регулювання участі державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування в державному управлінні: новели українського законодавства» проведено Чернігівським центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 3 квітня 2015 р. Участь у навчанні взяли державні службовці Департаменту фінансів облдержадміністрації.

Про новели сучасного антикорупційного законодавства слухачам розповів доцент кафедри трудового права та права соціального забезпечення Навчально-наукового інституту права та соціальних технологій Чернігівського національного технологічного університету, кандидат юридичних наук, доцент В’ячеслав Пузирний.

Час оприлюднення: 3 квітня 2015 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (8-0462) 676 052

Студенти Чернігівщини відвідали Верховну Раду та Нацдержслужбу України

Студенти державних вузів Чернігова та Ніжина, які проходять навчання за програмою семінару «Державна служба та служба в органах місцевого самоврядування: правовий статус, стиль і методи роботи» 2 квітня відвідали Верховну Раду України та Національне агентство України з питань державної служби.

Своє виїзне заняття в Києві молоді люди розпочали з комітетів Верховної Ради, а саме – Комітету з питань науки і освіти та Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування.

«Комітети не приймають, а готують законодавчі акти», – відзначив заступник завідувача секретаріату Комітету з питань науки і освіти Микола Шевченко. Наш комітет – це праобраз майбутніх суспільних знань». Він розповів про історію комітету, його функції та склад депутатів, серед яких в різні часи в роботі комітету брали участь В. Кремінь, С. Ніколєнко, П. Толочко та ін. На сучасному етапі, окрім освіти та науки, комітет займається питаннями інноваційності у використанні наявної системи знань та її збереження, тобто захисту інтелектуальної власності. Відповідаючи на питання студентів щодо прийнятого 1 липня 2014 р. Закону України «Про вищу освіту», його розробники відзначили, що основна ідея полягає у наданні більшої автономії вузам та, зокрема, підвищення ролі студентського самоврядування.

Головний консультант секретаріату Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Лідія Шкуріна розповіла присутнім про напрямки діяльності підкомітетів та робочих груп свого Комітету, зокрема, питання формування регіональної політики, системи надання адміністративних послуг, підготовки нового Закону України «Про державну службу» та його синхронізації з положеннями законопроекту щодо місцевого самоврядування.

Далі студентів очікувала екскурсія до будинку Верховної ради України. Молоді люди відвідали місця, де приймалися ключові для незалежної України рішення та відбувалися зустрічі на найвищому рівні – це сесійна та конференц-зала. Студенти дізналися про історію самої будівлі, депутатський склад минулих та сучасного скликань, порядок проведення сесій, функціонування системи «Рада» та про те, яким чином пересічні українці можуть бути присутніми на сесії парламенту.

В другій половині дня молоді люди відвідали Національне агентство України з питань державної служби, де мали змогу дізнатися про історію вітчизняної державної служби під час відвідин Музею історії державної служби в Україні, а також зустрітися з керівниками Школи вищого корпусу державної служби, Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу та Національного агентства України з питань державної служби.

«Державна служба не просто місце роботи, а професія, що вимагає відповідного рівня підготовки, бажання розвиватися та особисто долучитися до реалізації державної політики. У світлі сучасних змін та процесів реформування саме державні службовці можуть своєю діяльністю сприяти успіху реформ, або навпаки, гальмувати їх», – наголосив голова Нацдержслужби Костянтин Ващенко.

Про діяльність Центру, діючі в Україні міжнародні проекти щодо навчання, стажування державних службовців (Twinning, TAIEX), участь у нормотворчій діяльності, проведенні наукових досліджень та надання консультативної підтримки кадровим службам органів влади Стандартів ЄС розповіла Марина Канавець – директор Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу.

Заступник директора Департаменту нормативно-правової роботи  Андрій Астапов, відповідаючи на питання молоді, окреслив перспективи вступу на державну службу з огляду на очікувані зміни у законодавстві щодо стандартів державної служби, вимог до кандидатів на посади держслужбовців, соціального захисту, системи посадових окладів та стимулювання праці працівників органів державної служби.

Також студенти спілкувалися з директором Школи вищого корпусу державної служби Валентиною Ковальчук та головним спеціалістом відділу контролю за дотриманням законодавства у боротьбі з корупцією департаменту контролю та взаємодії з органами влади Нацдержслужби Олегом Онищуком щодо проведення службових розслідувань та спеціальних перевірок осіб, які претендують на зайняття вакантних посад державної служби, люстраційної перевірки та відповіли на ряд студентських запитань.

 

Час оприлюднення: 3 квітня 2015 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676-052

Організація роботи з документами та питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації

За програмою тематичного короткотермінового семінару Чернігівський центр 1 – 2 квітня 2015 р. проводить навчання для начальників загальних відділів апаратів райдержадміністрацій з питань роботи з документами та забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації.

Державні службовці розглянуть основні завдання та організацію роботи з документами, порядок підготовки, прийняття та організація виконання управлінських рішень в органах виконавчої влади; основні аспекти підготовки розпорядчих документів, протоколів, доручень, листів.

Учасники семінару отримають практичні поради щодо належного виконання законодавства про доступ до публічної інформації; дізнаються про застосування інформаційних технологій в державному управлінні та стан комп’ютеризації документообігу в органі влади. Також йтиметься про удосконалення системи контролю за виконанням завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації та станом реагування на запити, звернення, листи депутатів усіх рівнів; додержання вимог законодавства про мови посадовими і службовими особами органів виконавчої влади під час виконання ними службових обов’язків.

Час оприлюднення: 1 квітня 2015 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (8-0462) 676 052