Електронний документобіг для Михайло-Коцюбинської об’єднаної територіальної громади

На базі Михайло-Коцюбинської селищної ради 7 лютого відбувся другий в цьому році семінар на тему «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування» для членів виконавчого комітету об’єднаної територіальної громад. Основною темою було питання запровадження сучасних інформаційних технологій в роботу органу місцевого самоврядування.

Начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення облдержадміністрації Олександр Клименок говорив про переваги електронного документообігу на прикладі системи документообігу обласної державної адміністрації. Багато питань слухачів стосувалися також подання електронних декларацій. Технічну частину цієї процедури Олександр Миколайович висвітлив окремо.

Також своїм досвідом роботи з депутатами ради поділилась заступник начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради Олександра Негода.

Час оприлюднення: 8 лютого 2017 р.

Виконавець: Болотний П.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Навчання бухгалтерів сільських, селищних, міських рад

За професійною програмою підвищення кваліфікації в Чернігівському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 6 – 10 лютого проводиться навчання бухгалтерів сільських, селищних, міських рад (перша сесія).

Впродовж тижня відбудеться серія тематичних зустрічей та конверсаторіумів, присвячених змінам у законодавстві України щодо бухгалтерського обліку; бюджетного законодавства; питанням оренди земель; новаціям Міністерства юстиції України в сфері державної реєстрації актів цивільного стану. Бухгалтери отримають роз’яснення щодо застосування законодавства при нарахуванні мінімальної заробітної плати; додержання державних гарантій в оплаті праці та оплати праці на основі єдиної тарифної сітки.

Учасники навчання ознайомляться із засадами державної політики України у сфері запобігання корупції (корупційні ризики в діяльності публічних службовців); основними аспектами законопроекту «Про службу в органах місцевого самоврядування»; нормативно-правовою базою щодо здійснення публічних закупівель та практичним застосуванням ЗУ «Про адміністративні послуги в Україні». Також мова йтиме про додержання вимог законодавства про мови посадовими і службовими особами органів виконавчої влади під час виконання ними службових обов’язків; забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, гендерну чутливість публічних службовців та додержання процедури подання звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів.

Бухгалтери  братимуть участь у серії практичних занять та тренінгів щодо засад проектного менеджменту (планування проектів: вимоги, ризики, типові помилки, звітність); вирішення конфліктних ситуацій; застосування електронних таблиць Місrosoft Ехсеl для ведення бухгалтерського обліку; користування електронною поштою та пошуковими системами мережі Internet.

Час оприлюднення: 6 лютого 2017 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Забезпечення ефективності та протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування

Тематичний короткотерміновий семінар-тренінг з питань запобігання корупції проведено Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів спільно з Чернігівською райдержадміністрацією та Чернігівською районною радою 31 січня 2017 р. До участі в семінарі були запрошені посадові особи місцевого самоврядування, державні службовці місцевих органів виконавчої влади та інших категорії слухачів за визначенням району. Зі вступним словом до учасників зібрання звернулися  перший заступник голови райдержадміністрації Анатолій Кругол та голова районної ради Олександр Ларченко.

Під час семінару висвітлювалися засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія на 2014 – 2017 роки); положення сучасного антикорупційного законодавства (Закон України «Про запобігання корупції»); види  корупційних правопорушень та особливості відповідальності за вчинення корупційних правопорушень. Також присутні мали нагоду ознайомитися з порядком оформлення та подання електронних декларацій у 2017 р. Зі слухачами спілкувалися начальник юридичного відділу апарату облдержадміністрації Наталія Мужикова  та головний спеціаліст юридичного відділу апарату облдержадміністрації Наталія Сокирко.

Час оприлюднення: 1 лютого 2017 р.

Виконавець: Казіміров Д.В.

конт. тел.: (0462) 676 052

Електронний документобіг для Вертіївської об’єднаної територіальної громади

31 січня відбувся перший семінар із низки запланованих на 2017 рік «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування» для членів виконавчих комітетів об’єднаних територіальних громад. Захід проводився на базі Вертіївської сільської ради та був присвячений питанням запровадження сучасних інформаційних технологій з метою підвищення ефективності та відкритості роботи органу місцевого самоврядування.

Начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення обласної державної адміністрації Олександр Клименок говорив про переваги електронного документообігу на прикладі системи документообігу обласної державної адміністрації. Також виникло багато питань щодо подачі електронних декларацій. Про технічну сторону цієї справи Олександр Миколайович також докладно розповів.

Додатково із слухачами зустрілась заступник начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради Олександра Негода, яка впродовж розмови поділилась досвідом роботи з депутатами ради.

Час оприлюднення: 1 лютого 2017 р.

Виконавець: Болотний П.В.

конт. тел.: (0462) 676 052