Організація роботи центрів надання адміністративних послуг

За програмою тематичного короткотермінового семінару Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів 8 червня 2017 р. проведено навчання для адміністраторів та працівників центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій, міськвиконкомів, об’єднаних територіальних громад.

Увага присутніх зверталася на нормативно-правове забезпечення діяльності центрів надання адміністративних послуг; законодавчі зміни в організації надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування; окремі питання надання відомостей з державного земельного кадастру земельного кадастру адміністраторами Центрів надання адміністративних послуг.

Також йшлося про практичне застосування надання адміністративних послуг по реєстрації місця проживання (перебування) в центрах надання адміністративних послуг; оформлення і видачу паспортів громадянина України (ID-карта) та впровадження електронних сервісів в системі надання адміністративних послуг.

Час оприлюднення: 8 червня 2017 року
Виконавець: Казіміров О.В.
конт. тел.: (0462) 676 052