Як створювати бренд громади, формувати її привабливий імідж для потенційних споживачів туристичних, рекреаційних та інших послуг та залучати необхідні для цього ресурси? Саме про це йдеться під час семінару “Маркетинг об’єднаної територіальної громади, брендування території та розвиток туристичного потенціалу”, який проходить в Чернігові 8 − 9 жовтня 2019 р. Захід організований Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для працівників апаратів виконкомів рад об’єднаних територіальних громад, міст обласного значення, райдержадміністрацій, відповідальних за зазначений напрям роботи.
Учасники семінару ознайомляться із завданнями та інструментами маркетингу територій; дізнаються про шляхи формування конкурентних переваг туристично-рекреаційного комплексу регіону та роль локальної ідентичності у формуванні бренду громади. Також висвітлюватимуться конкретні приклади з досвіду Чернігова та територіальних громад області щодо розробки та реалізації проектів, спрямованих на популяризацію їхнього туристичного потенціалу.
Низка зустрічей запланована в Чернігівському обласному художньому музеї ім. Г.П. Галагана, під час яких обговорюватимуться основні аспекти розвитку музейної справи в області та громадах зокрема. Практична сторона розмови охоплюватиме напрями роботи, які включають не лише комплектування, зберігання фондів та формування колекцій, а й інтерактивні лекції, майстер-класи, квести, покликані зацікавити відвідувачів та сприяють перетворенню музею у соціокультурний хаб.
Час оприлюднення: 8 жовтня 2019 р.
Виконавець: Казіміров Д.
конт. тел.: (0462) 676 052