Відповідь на це запитання з’ясовували для себе адміністратори та працівники центрів надання адміністративних послуг, особи, яких визначено відповідальними за організацію діяльності ЦНАПу рад територіальних громад під час вебінару 26 серпня 2021 р., проведеного Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації за спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Новітній ЦНАП громади – вимоги до організації та змісту роботи».
Про діяльність Міністерства цифрової трансформації України в напрямку підвищення кваліфікації надавачів адміністративних послуг, актуальні питання розвитку мережі ЦНАП акцентувала у своєму виступі Олександра Дегтярьова – начальник відділу з розвитку мережі, підвищення якості надання адміністративних послуг та ведення реєстру адміністративних послуг управління системного розвитку надання адміністративних послуг Міністерства цифрової трансформації України.
Ірина Борисова – начальник відділу адміністративно-територіального розвитку Управління регіонального розвитку Департаменту економічного розвитку облдержадміністрації зосередила увагу учасників навчання на актуальних питаннях реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг.
Під час лекції-бесіди Олексій Голован – заступник начальника управління – начальник відділу – державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради розповів про надання адміністративних послуг за умов воєнного стану (перелік послуг, реєстрація ВПО, особливості реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень).